تاریخ : 1399,پنجشنبه 04 ارديبهشت14:38
کد خبر : 74249 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

خودرویی برای ۱ جانباز خسته



جانباز خسته - اینجانب جانباز 30 درصد هستم و خسته ام از این که می بینم بعد از این همه خون دادن و فداکاری های جوانانی برای این مرز و بوم هنوز این همه مشکل دارند.

جوانانی که درس، همسر و فرزند، پدر و مادر و خانه و خانواده خودشان را گذاشتنذ و رفتند تا از وطن و خصوصا" از اسلام و دین دفاع کنند. حال می بینیم که یک جانباز یا پدر و مادر شهید این قدر حق ندارند که برای رفت و آمد خود به درمانگاه و بیمارستان، در این وضعیت کرونایی کشور یک ماشین پراید داشته باشند تا بتوانند حداقل بدون دغدغه و استرس به دنبال درمان خود باشند.

ما و دیگر ایثارگران و شهدا خون ندادیم که یک سری از مسئولین و از رانت خواران این گونه ناجوانمردانه با ارز ۴۲۰۰ دولتی که حق بیت المال است هر کاری دلشان خواست انجام دهند و خودروهای داخلی را با چندین برابر قیمت به مردم بفروشند.

چرا دولت و یا قوه قضائیه ورود نمی کند؟

 از تمام کسانی که واقعا" دلسوز مردم هستند، مردمی که با تمام گرانی و تحریم و کرونا پای ارزش های انقلاب با ایثار و شهادت ایستاده اند و از این مملکت دفاع می کنند و همیشه در همه صحنه ها هستند درخواست می کنیم که رسیدگی کنند تا لااقل جانبازان 30% اعصاب و روانی چون من بتوانند یک خودرو مثل پراید با قیمت کارخانه تهیه کنند تا کمکی باشد برای رفع مشکلات جسمانی و درمانی ما.


کد خبرنگار : 20