تاریخ : 1399,شنبه 06 ارديبهشت17:40
کد خبر : 74332 - سرویس خبری : ورزشی

"زنگ ورزش آنلاین"، حاضر!



از نکات قابل توجه در این برنامه، حضور تعدادی از بانوان جانباز و جانبازان نخاعی گردنی می باشد که انرژی مضاعفی را بر فضای زنگ ورزش، نرمش و نشاط ایجاد کرده است.

فاش نیوز - در فضای کرونایی کشور و قرنطینه شدن جانبازانِ در معرض خطر بیشتر از جمله جانبازان نخاعی در منزل، به  جهت حفظ سلامتی و بالا بردن روحیه، نشاط و سطح ایمنی بدن آنها، به همت تعدادی از جانبازان نخاعی به سرپرستی جانباز "مهدی اسدزاده" گروه "زنگ ورزش آنلاین" ویژه جانبازان در شبکه های اجتماعی راه اندازی شده و در حال فعالیت است.

 به گزارش فاش نیوز، در این برنامه که روز های زوج از ساعت 12 ظهر با حضور ورزشکاران جانباز برگزار می شود، جانبازان حاضر با مربیگری، راهنمایی و هدایت تعدادی از ورزشکاران و مدال آوران جانباز در میادین رسمی کشوری و بین المللی و حتی پارا المپیک به انجام حرکات ورزشی می پردازند که این امر به نشاط و تندستی جانبازان کمک شایانی می کند.

بر پایه این گزارش غیر از انجام تمرینات و حرکات نرمشی و ورزشی توسط مربیان، مقرر شده است که هر یک از مربیان و مدال آوران ورزشی جانباز با تهیه کلیپ تصویری، انجام صحیح ورزش و نرمش های روزمره در فضای منزل را آموزش دهند.

این برنامه که مدت زمان آن 30 دقیقه اعلام شده با حضور و غیاب ثبت نام کنندگان آغاز می شود و سپس به صورت جمعی در فضای مجازی
هماهنگ با یکدیگر اقدام به انجام نرمش و ورزش می کنند.

از نکات قابل توجه در این برنامه، حضور تعدادی از بانوان جانباز و جانبازان نخاعی گردنی می باشد که انرژی مضاعفی را بر فضای "زنگ ورزش، نرمش و نشاط" ایجاد کرده است.

جانبازان نخاعی می توانند با مراجعه به آدرس اعلام شده، ضمن ثبت نام در این گروه، در انجام ورزش و تقویت روحیه و نشاط جسمی و روحی خود و دیگر جانبازان موثر باشند.

https://t.me/joinchat/BoJUvxMbvfJ_5eLx42y4hA


کد خبرنگار : 21