تاریخ : 1399,پنجشنبه 18 ارديبهشت13:46
کد خبر : 74593 - سرویس خبری : اخبار

برگزاری جشنواره عکس ویژه نخبگان شاهد و ایثارگر



مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از برگزاری نخستین جشنواره سراسری عکس ویژه نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر خبر داد.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از برگزاری نخستین جشنواره سراسری عکس ویژه نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر خبر داد. عادل مهری با اعلام این خبر گفت: به تصویر کشیدن شیوع پاندمی کووید 19 یا همان کرونا ویروس و مبارزه همگانی با آن توسط مردم، نهادها و سازمان‌های محلی و ملی با محوریت شعار «ما کرونا را شکست می‌دهیم» موضوع اصلی جشنواره سراسری عکس است.

وی با اشاره به شرایط حساس کشور با شیوع ویروس کرونا و تأکیدات حجت‌الاسلام‌ شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اجرای فعالیت‌های فرهنگی در این ایام، برگزاری جشنواره سراسری عکس ویژه نخبگان و تشکل‌های ایثارگری را از جمله اقدامات فرهنگی در راستای این هدف عنوان کرد.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در جهت تنها نگذاشتن خانواده‌های مسلمان و هم‌میهن در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: باید مفاهیم «ایثار اجتماعی» را همان‌گونه که رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور گذاشتند، هم‌اکنون نیز در جامعه تبیین، توسعه و ترویج کنیم.

مهری با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه برگزار می‌شود، تأکید کرد: شرکت‌کنندگان باید مشخصات فردی خود شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، نسبت ایثارگری، رشته و مقطع تحصیلی، آدرس، کد پستی، شماره همراه و عنوان نخبه یا نام تشکل ایثارگری را ارسال کنند.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با بیان این‌که جوایز بخش عکاسی حرفه‌ای و موبایلی باهم متفاوت است، تصریح کرد: نفر اول بخش عکاسی حرفه‌ای مبلغ 30 میلیون ریال، نفر دوم مبلغ 20 میلیون ریال و نفر سوم مبلغ 10 میلیون ریال دریافت خواهد کرد، نفر اول بخش عکاسی با تلفن همراه مبلغ 20 میلیون ریال، نفر دوم مبلغ 13 میلیون ریال و نفر سوم مبلغ 7 میلیون ریال دریافت می‌کنند.

وی در خصوص شرایط و مقررات دیگر جشنواره عکس نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر اظهار داشت: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را با فرمت jpg و کیفیت حداقل 5 مگا پیکسل ارسال کنند و آخرین‌ مهلت ارسال آثار 15 خردادماه 99 است، در این جشنواره محدودیتی در ارسال تعداد آثار وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل: jashnvarehaks.corona@gmail.com و آیگپ به شماره 9021732759 ارسال کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به سایت دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به آدرس www.mdpt.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/