تاریخ : 1399,سه شنبه 23 ارديبهشت12:14
کد خبر : 74750 - سرویس خبری : اخبار

انعقاد تفاهم نامه بنیاد و جهاد نصر در راستای اشتغال ایثارگران



در راستای اشتغال زایی جامعه ایثارگری، تفاهم نامه ای فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و جهاد نصر برای همکاری در جهت ایجاد و توسعه اشتغال و کارآفرینی فرزندان ایثارگر جویای کار منعقد شد.

 

انعقاد تفاهم نامه بنیاد و جهاد نصر در راستای اشتغال   ایثارگران

 
 

صدیقه خدیوی در نشست با محمد حافظ مدیر عامل جهاد نصر (امور پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی) که با هدف اشتغال زایی فرزندان شاهد و ایثارگر یکشنبه ۲۱ اردیبهشت در سالن شهید هاشمی نژاد بنیاد استان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه جذب نیروی انسانی از دستور سازمان‌های دولتی خارج شده است و از سویی استان خراسان رضوی ظرفیت‌های بومی بسیاری دارد، کارآفرینی فرصت مناسبی برای اشتغال زایی است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و‌امور ایثارگران خراسان رضوی بیان کرد: دامداری  یکی از فرصت‌های بومی پایدار است که علاوه بر اشتغال زایی، توسعه آن بر رفع مشکلات جامعه می انجامد.
وی ادامه داد: اشتغال برای ایثارگران مناطق روستایی و عشایری کمی متفاوت‌تر از زندگی شهری است و افراد با تجربه، می‌توانند در حوزه دام موفق‌ترعمل کنند.
خدیوی ادامه داد: بانک اطلاعات فرزندان شاهد و ایثارگر جویای کار استان خراسان رضوی کامل است و می توان افراد با مهارت و با تجارب مختلف به جهاد نصر معرفی شوند.
وی با بیان اینکه همه در قبال فداکاری شهدا و ایثارگران مسئول هستیم، تاکید کرد: قطعا با همدلی و توجه مسئولان رفع مشکلات ایثارگران تسریع می یابد و همه دستگاه ها باید در این امر بزرگ جامعه ایثارگری را یاری دهند.
در این جلسه مقرر شد، بنیاد فرزندان ایثارگر جویای کار را که علاقمند به حوزه دامداری و کشاورزی نیز هستند به جهاد نصر معرفی کند.


منبع : ایثار