تاریخ : 1399,سه شنبه 23 ارديبهشت21:30
کد خبر : 74770 - سرویس خبری : اخبار

گروه تلگرامی "دعوت" ، ویژه جانبازان نخاعی


گروه تلگرامی

گروه تلگرامی "دعوت"، ویژه جانبازان نخاعی چند روزی ست که فعالیت خود را آغاز کرده و با استقبال بسیاری از جانبازان همراه شده است...

فاش نیوز - به همت تعدادی از جانبازان نخاعی، گروه تلگرامی "دعوت"، ویژه جانبازان نخاعی به منظور پاسخگویی به سئوالات و ابهامات این بخش از ایثارگران در زمینه های مختلف راه اندازی شده است.

 بر پایه این گزارش، گروه تلگرامی "دعوت"، ویژه جانبازان نخاعی چند روزی ست که فعالیت خود را آغاز کرده و با استقبال بسیاری از جانبازان همراه شده است.
جانباز مهدی اسدزاده از مدیران این گروه تلگرامی درخصوص ایجاد این گروه به خبرنگار ما گفت: با َآغاز و تداوم شیوع کرونا در کشور و خانه نشینی اجباری جانبازان، تصمیم بر ایجاد این گروه و دعوت از میهمانان و کارشناسان اهل فن که به نوعی بتوانند پاسخگوی سوالات جانبازان باشند گرفته شد.

جانباز اسدزاده با توضیحات بیشتری در خصوص میهمانان و کارشناسانی که تاکنون به این گروه دعوت شده اند گفت: دعوت و گفت وگو  با ۸ پزشک متخصص در نوبت های مجزا از جمله دکتر ایجادی، دکتر والی و همچنین دکتر مینویی، متخصص بیماری های عفونی و  مسوول  رسیدگی به ایثارگران مبتلا به کرونا تا کنون انجام گرفته است.

دعوت بیش از  ۱۰ تن از مدیران و مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله مدیرکل حوزه ریاست، مدیرکل پذیرش اداری، مدیرکل کمیسیون ماده ۱۶ و دعوت از ۳ متخصص درمانگر زخم، دعوت از ۳ جانباز نخاعی روانشناس، از جمله دکتر خاموشی، دکتر صادقی  و دعوت از دکتر طالبی را نیز در برنامه های آتی خواهیم داشت.

وی همچنین اضافه کرد: در بحث فیزیوتراپی از دکتر خلیلی، در بحث احکام شرعی از کارشناسان مذهبی و آگاه به مسائل جانبازان نخاعی، در بحث ویلچر و تجهیزات پزشکی از کارشناسان این رشته و از کارشناسان بنیادشهید نیز درخصوص بنزین مصرفی جانبازان و سهام عدالت که دغدغه بسیاری از جانبازان بود دعوت به عمل آمد که بصورت آنلاین پاسخگوی سوالات جانبازان بودند.

این جانباز نخاعی همچنین تاکید کرد: بخش دیگر دعوت میهمانان آنلاین این گروه تلگرامی نیز شامل معرفی جانبازان نخاعی شاخص در زمینه های نوآوری، علمی و ورزشی و دیگر زمینه هاست که با پرسش جانبازان و پاسخ میهمانان، بسیار جذاب و تاثیرگذار است.

قابل ذکر است کانال تلگرامی "دعوت" با ایده و مدیریت اصلی مهدی اسدزاده و همکاری مستمر جانبازان نخاعی، سید محمد مدنی، حمیدرضا مداح، سید محمدرضا طباطبایی و دکتر حمیدزاده فعالیت راه اندازی شده است.

آدرس و لینک گروه که در شبکه اجتماعی واتس آپ با حضور بیش از ۲۵۴  نفر از جانبازان نخاعی فعال است:

https://t.me/joinchat/BoJUvxpuCyiPDu-kHfoRMQ