تاریخ : 1399,دوشنبه 29 ارديبهشت11:52
کد خبر : 74779 - سرویس خبری : اخبار

نسخه موبایلی فاش نیوز راه اندازی شد


نسخه موبایلی فاش نیوز راه اندازی شد

از این پس کاربران این پایگاه خبری حوزه ایثارگران به شکل راحت تری خواهند توانست مطالب مورد نظر خود را مشاهده کنند و مطالب را زیر هم و در یک ترتیب ثابت مشاهده...

فاش نیوز -  نسخه موبایلی پایگاه خبری فاش نیوز(فرهنگ ایثار و شهادت) به منظور بهره مندی آسانتر کاربران، خصوصا" ایثارگران معزز، راه اندازی شد.

برپایه این گزارش، با راه اندازی نسخه موبایلی پایگاه خبری فاش نیوز، از این پس کاربران این پایگاه خبری حوزه ایثارگران به شکل راحت تری خواهند توانست مطالب مورد نظر خود را مشاهده کنند و مطالب را زیر هم و در یک ترتیب ثابت مشاهده کنند.

ساخت نسخه موبایلی برای سایت ها یکی از مهم‌ترین نیازهاست تا با استفاده از آن کاربران بتوانند با انوع گوشی‌های هوشمند خود در هر اندازه‌ای از آن استفاده کنند.

همچنین با افزایش روز افزون کاربران موبایلی، استفاده از موبایل برای باز کردن سایت ها نسبت به کاربرات دسکتاپ بیشتر شده و فاش نیوز این امکان را فراهم کرده است تا در زمانی که کاربران ایثارگر با موبایل خود از سایت بازدید می‌کنند، بتوانند همه محتوای سایت را به راحتی مشاهده کنند.

قابل ذکر است دسترسی به منو ها و سرویس های سایت نیز راحت تر شده است.

گفتنی است پایگاه خبری فاش نیوز(فرهنگ ایثار و شهادت) از نیمه دوم سال 87 فعالیت خود را در حوزه ایثارگران و با هدف تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت آغاز کرده است.