تاریخ : 1399,یکشنبه 28 ارديبهشت15:24
کد خبر : 74857 - سرویس خبری : فیلم

اگر عافیت می طلبی، سیم و زر دریغ مدار! / فیلم


اگر عافیت می طلبی، سیم و  زر  دریغ مدار! / فیلم

حال که چند روزی از روزهای ماه عزیز خدا باقی نمانده و هنوز درهای رحمت الهی باز است، جهت مشارکت در این امر مهم و خطیر و تاثیرگذار...

فاش نیوز - در ماه های اخیر به ویژه در ماه مبارک مهمانی خدا،... خداوند مهربان و بخشنده به اعضای گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و جانبازان باشگاه ستارگان ایثار و جانبازان خیر و دلسوز خدمت، عنایتی خاص نموده و فرشتگان خویش را به یاری دستان نیکوکار ایشان فرستاده تا دستگیر مردمانی باشند که مثل چشمه زلال اند و مثل رود جاری... محروم فقیر و نیازمند اما با دل هایی بزرگ و وسیع و مهربان که معنی مهر را خوب می فهمند و با وجود اینکه در شرایط سختی در روستاها و حواشی شهرستان های بلوچستان و سیستان زندگی می کنند اما گرم عشق اند و امیدوار به زندگی!

در چند ماه اخیر پس از سیل، بخش ایثارگران گروه جهادی حاج احمد متوسلیان به مدیریت جانباز حسین اسرافیلی و مدیریت اجرایی جانباز حسین زاده به همراه مشارکت های جانبازان باشگاه ایثار و دیگر جانبازان نیکوکار و همدل با صرف وقت و هزینه و توجه و محبتی بی دریغ برای کمک رسانی به این مردم محروم در روستاهای مختلف، هدف خویش را بر رسیدگی و تامین تاحد ممکن نیازهای بیماران و معلولین این روستاها گذاردند و غیر از توزیع ارزاق و پیگیری مشکلات مردم، اقدامات دیگری را به صورت جدی به انجام رساندند.

ساخت سرویس های بهداشتی ویژه معلولین برای خانواده های محروم و روستایی که از این امکان اولیه برخوردار نبودند و دارای شرایط بسیار سختی بودند، توزیع چندین ویلچر جهت خانواده های نیازمند دارای بیمار و تهیه پروتز و اقداماتی از این دست، از جمله کارهای نیکی ست که صورت گرفت.

در همین راستا این گروه و جانبازان معزز تصمیم گرفتند که جهت توانمندسازی معلولین اقداماتی را انجام داده و به همراه مشارکت های بابرکت مردمی، به درمان برخی از معلولین که وضعیت های حادی داشته اند، مبادرت ورزند. به همین دلیل چهار معلول سیستانی از روستاهای حواشی بلوچستان مشتمل بر دو خانم جوان با عارضه های شدید جسمی حرکتی و دو کودک پسر به همین صورت به تهران منتقل شدند و چندین هفته است که پروسه و فرایند درمان پزشکی را طی می کنند.

این فرآیند از ویزیت و بررسی پرونده پزشکی در چابهار تا تهران و ویزیت متخصصین و تصمیم گیری بر عمل های جراحی پا و لگن و ستون فقرات این عزیزان که در شرایط زندگی بسیار سختی به سر می برند، صورت گرفته و جهت ادامه روند درمان و تامین هزینه های سنگین این چند پروسه الهی و خیرخواهانه و خدا پسندانه به مشارکت بیشتر عزیزانی نیاز هست که با خدا معامله می کنند و مال دنیایی خویش را صرف تضمین عاقبت و عافیت و آخرت خود می نمایند.

دستان خیرخواه جانبازان و نیکوکاران تا امروز و به ویژه در ایام میهمانی خدا و لیالی متبرک قدر، دستان این عزیزان دلسوز را خالی نگذاشت و با کمک های بی دریغ ایشان دو عمل جراحی سنگین بر روی خانم های معلول انجام شد، باشد که حیات این عزیزان زین پس شکل دیگری به خود بگیرد و نظاره گر توانمندی و استقلال و کارآمدی این معلولین محروم باشیم.

شادی و تحولی که به زندگی این معلولین و بیماران بخشیده خواهد شد، اجر و پاداشی لایحتسب به فرموده قرآن خواهد داشت که رضای خدا و خلق خدا در آن است.

حال که چند روزی از روزهای ماه عزیز خدا باقی نمانده و هنوز درهای رحمت الهی باز است، جهت مشارکت در این امر مهم و خطیر و تاثیرگذار کمک های نقدی خود را به حساب شبا شماره:
IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین
بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده

و یا شماره کارت:
5029381025816083
بانک دی بنام حسین اسرافیلی
واریز نمایید.

 

خداوند بر دستان خیرخواه شما بوسه می زند.

 

صبا ز منزل جانان گذر دریغ مدار

وز او به عاشق بی‌دل خبر دریغ مدار

جهان و هر چه در او هست سهل و مختصر است

ز اهل معرفت این مختصر دریغ مدار

مکارم تو به آفاق می‌برد شاعر

از او وظیفه و زاد سفر دریغ مدار

چو ذکر خیر طلب می‌کنی سخن این است

که در بهای سخن سیم و زر دریغ مدار

 

تنظیم شهید گمنام