تاریخ : 1399,چهارشنبه 31 ارديبهشت11:55
کد خبر : 74938 - سرویس خبری : اخبار

همدلی جهادگران انصارالمهدی(عج) با نیازمندان



گروه جهادی هیأت انصار المهدی(عج) نیز یکی از هزاران گروه جهادی است که این روزها طی سه مرحله بسیج عمومی تمام توان خود را در جهت کمک به نیازمندان به کار بسته است.

 
 
 
 

همدلی جهادگران انصارالمهدی(عج) با نیازمندان+فیلم

، توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه :«خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد» باعث شکل‌گیری زنجیره‌های فعالیت جهادی در راستای فرمایش رهبری و اتحاد اقشار مختلف مردم در این بخش از فعالیت‌ها شد.

گروه جهادی هیأت انصار المهدی(عج) نیز یکی از هزاران گروه جهادی است که این روزها برای عمل به فرمایشات رهبری استین همت بالازده و در طول ماه مبارک رمضان تمام توان خود را در جهت کمک به نیازمندان و محرومان شهر صالحیه در شهرستان بهارستان به کار گرفته است. شهرستان بهارستان در مجاورت اسلامشهر و استان تهران قرار دارد و به مدد جهادگران اسلامشهری، بسیاری از خانواده های محروم در روزهای رمضان مشمول کمک های مردمی و خیرین تهرانی شدند.

گروه جهادی هیأت انصار المهدی طی یک مرحله با تهیه313 پرس غذا با نام و یاد حضرت حجت ابن الحسن(عج)  و توزیع آن به همراه بسته های بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده میان نیازمندان شهرستان فعالیت خود را در زمینه مواسات آغاز کردند. در گام بعدی جهادگران این گروه با تهیه 125 بسته ارزاق که در بردارنده گوشت مرغ و گوسفند بود، به کمک نیازمندان شتافتند. هر بسته به ارزش 480 هزار تومان و مجموعا 60 میلیون تومان بود که هزینه آن توسط خیرین و کمک های مردمی تأمین شد. در گام سوم کمک های جهادی نیز 1986 بسته بهداشتی به عدد سن مبارک امام زمان(عج) تهیه شد و طی چند روز توسط وانت ها بارگیری شده و میان نیازمندان صالحیه توزیع شد.


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم