تاریخ : 1399,پنجشنبه 01 خرداد15:21
کد خبر : 74998 - سرویس خبری : فیلم

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید مجید بارانی در زاهدان/فیلم


تشییع پیکر مطهر جانباز شهید مجید بارانی در زاهدان/فیلم

پیکر مطهر شهید مجید بارانی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و گروههای مختلف مردم مومن و شهید پرور زاهدان صبح امروز از میدان امام حسین(ع) به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم تشییع این شهید والامقام گفت: جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند متعال تضمین شده است و آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا است.

سردار محمد شرفی گفت: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی های شهداست چراکه همه موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول دوران انقلاب و عمر با برکت نظام اسلامی مرهون رشادت و جانفشانی این عزیزان است.

سردار شرفی تاکید کرد: استان پهناور سیستان و بلوچستان همواره مورد تعرض دشمنان و بدخواهان نظام بوده و جوانان غیور همچون شهید مجید بارانی با دلاوری و رشادت خود نگذاشتند این ایادی استکبار جهانی به اهداف شوم خود برسند.
وی گفت: من به وجود چنین افراد غیوری در این استان پهناور و مرزی افتخار می کنم و به مسئولین و مردم شهید پرور استان به خاطر تربیت چنین فرزندانی تبریک می گویم.

سردار شرفی افزود: ستوانکیم شهید"مجید بارانی" در سال 83 در درگیری دلاورانه در راه تامین امنیت مردم در برابر اشرار ایستادگی کرد و پس از مجروحیت، حدود 16 سال با تحمل یک دوره طولانی رنج و مشقت ناشی از جراحت صبح دیروز دعوت حق را لبیک گفت و به فیض عظمای شهادت نائل آمد.