تاریخ : 1399,سه شنبه 06 خرداد15:29
کد خبر : 75079 - سرویس خبری : فیلم

برنامه متفاوت جشن رمضان در روز عیدفطر/فیلم


برنامه متفاوت جشن رمضان در روز عیدفطر/فیلم

جانباز حاج "اکبر حسین زاده" به نمایندگی از بخش ایثارگران گروه جهادی حاج احمد متوسلیان به همراه دختر جوان معلولی که با تلاش این گروه، عمل جراحی سختی را برای رسیدن به سلامتی انجام داده بود، مهمان این برنامه بودند.

فاش نیوز - انجام کارهای خیرخواهانه و مردم دوستانه با هدف کسب رضای الهی جزء رویکردهای فعالیت های گروه های جهادی ست که در میان روزگار غفلت و به فکر خود بودن، روح آدمی را جلا می بخشد.

رویکردی که این روزها گروه های جهادی دنبال می کنند و با گذشتن از آسایش خود، به انجام کارهای خداپسندانه می پردازند، به مناطق محروم می روند و از ساخت و ساز تا حل مشکلات مردم، توزیع ارزاق و ... غیره و غیره را بی دریغ و بدون منت و چشمداشتی انجام می دهند.

گروه جهادی حاج احمد متوسلیان نیز از همین دست گروه هاست که صرف عمر خویش برای برداشتن باری از دوش مردم را بر سپری کردن عمر به یک زندگی ساده و در رفاه عادی مقدم دانسته اند.

 بخش ایثارگران این گروه جهادی به مدیریت جانباز فعال قطع نخاعی حسین اسرافیلی و مسئول اجرایی آن جانباز قطع پا، اکبر حسین زاده است که مدت زمان کمی نیست که از سیل گرفته تا زلزله و حتی همین ایام کرونا نیز به انجام خدمات عام المنفعه به ویژه جهت خانواده های ایثارگران و جانبازان و اقشار محروم جامعه در سطح کل کشور پرداخته اند.

 ماه رمضان در چشم بر هم زدنی میهمان خانه هایمان شد و به سرعت باورنکردنی ای گذشت و تا به خودمان آمدیم، مهمان سفره شیرین عید سعید فطر شدیم.

 افراد زیادی در برنامه های تلویزیونی در طول ماه مبارک بندگی، مهمان خانه روزه داران و مردم شدند. یکی از این برنامه های دوست داشتنی، برنامه قدیمی جشن رمضان بود که سال ها در ماه مبارک با مهمانان متفاوت از کانال تهران پخش میشد.

 امسال در تاریخ 4 خرداد مصادف با روز عید فطر، برنامه جشن رمضان مهمان متفاوتی داشت. جانباز فعال و کوشا حاج "اکبر حسین زاده" به نمایندگی از بخش ایثارگران گروه جهادی حاج احمد متوسلیان به همراه دختر جوان معلولی که با تلاش این گروه و برکات دست خیرین و مشارکت کنندگان با این گروه جهادی، عمل جراحی سختی را برای رسیدن به سلامتی و حفظ جان خویش انجام داده بود، مهمان این برنامه بودند.

این بخش از برنامه جشن رمضان را در سایت قرار داده ایم تا مخاطبان گرانقدر سایت، با گوشه ای از فعالیت های این گروه خستگی ناپذیر، آشناتر شوند.