تاریخ : 1399,سه شنبه 06 خرداد20:00
کد خبر : 75083 - سرویس خبری : عکس

توزیع ۳۱۳ بسته حمایتی به نیابت از شهدا/تصاویر


توزیع ۳۱۳ بسته حمایتی به نیابت از شهدا/تصاویر

هر خیّر به نیت یک شهید، یک بسته را تهیه کرده که این بسته‌ها آماده توزیع به خانوارهای نیازمند شناسایی‌شده در شهر تهران شد.

فاش نیوز - انجمن خادمان شهدای حرم طرح ارسال 313 بسته حمایتی شامل مواد غذایی و محصولات فرهنگی شامل کتاب «روایت عشق از آنان که ماندند» به نیابت از شهدا برای خانوارهای نیازمند آسیب‌دیده از کرونا را در ماه رمضان 1399 به اجرا درآورد.

در این طرح کمک‌های مؤمنانه خیرین و ایثارگران توسط این انجمن جمع‌آوری شد و هر خیّر و خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران به نیت یک شهید، یک بسته را تهیه کرده که این بسته‌ها آماده توزیع به خانوارهای نیازمند تحت پوشش موسسات خیریه و افراد نیازمند شناسایی‌شده در شهر تهران توسط هیئت اجرایی این انجمن شد.

این بسته‌ها با حضور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و آقای دکتر حسین دهقان، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و آقای دکتر میرمرادی، معاون نیروی انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر عادل مهری، مدیر کل مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد ایثارگر و جمعی از مدیران بنیاد شهید استان تهران و اعضای هیئت مدیره انجمن طی مراسمی در روز آزادسازی فتح خرمشهر در امامزاده صالح(ع) آماده ارسال گردید.

لازم است از اهتمام مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد ایثارگر و هیئت فرزندان شاهد و تشکل «بنیاد اسوه‌های ایثار» در همراهی با انجمن خادمان شهدای حرم، سپاسگزاری کرد.

در پایان این مراسم، سرتیپ جانباز عباس طایفه، رییس هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای حرم، خلعت خادم‌الشهدایی را به دکتر حسین دهقان اعطا کرد.


روابط عمومی انجمن خادمان شهدای حرم
3 خرداد 1399