تاریخ : 1399,چهارشنبه 07 خرداد19:35
کد خبر : 75110 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

درصد من، راحت ۷۵% هست!



هادی مردانی - بنده جانباز سی درصد که اعصاب و روان و صعب العلاج و بیماری خونی صعب العلاج پای چپ و راست چپ و ترکش های در سر مهره های گردن شکم پهلو و کوتاه کردن روده خانه نشین و تمام سر و مشکلات روده و کوتاه کردن روده و لاپاراتومی های متعدد شکمی و ترکش های در شکم و کتف و خانه نشین هستم و راحت میزان درصد و مجروحیت طبق مدارک و مستندات پزشکی و تحقیق انجام شده بالای ۷۵ درصد می باشم.

 چرا مرا به کمیسیون حالت اشتغال و حق پرستاری جانبازان و سهمیه بنزین جانبازان که پلاک جانبازی ندارم و حتی به جانبازان مثل من صد در صد خودرو تعلق می گیرد در صورتی که با احترام به بقیه جانبازان جانبازان ۵ درصد حقوق حالت اشتغال و حق پرستاری می گیرن آیا کسی نیست حق مرا بدهد.

  پس من که تمام جان خود را برای این مرز و بوم داده‌ام نمی تونم حق بگیرم و کسانی که به پشتی من و امثال بنده در امنیت کامل هستند شده اند تصمیم بگیر تا حقوق نجومی بگیرن وبه من حقوق کمک معیشت ناچیز است صدقه بدن ومن با مدرک لیسانس از یک رفتگر شهرداری کمتر با همسر و دو فرزند محصل حقوق بگیرم.

ان شاء الله خدا به کسانی که این ظلم را در حق من ناحقی شده جزایشان را بده اگه این متن را جناب رهبری و رئیسی می بینند حق مرا از این رانت خوارها دلالان بگیرند چون من برای گرفتن حقوق به تمام جاها مراجعه کردم جز مقام معظم رهبری و قوه قضائیه.