تاریخ : 1399,دوشنبه 12 خرداد16:31
کد خبر : 75203 - سرویس خبری : حقوقی و قوانین

وام اشتغال برای طرح های خود اشتغالی



بنده دانشجوی دانشگاه ازاد هستم ومتاهلم ومی خواستم بدانم ایا وامی برای دانشجویانی که وضعیت مالی خوبی ندارند درنظر گرفته شده است؟ بنده در تهران دانشجو، اجاره نشین و شهرستانی هستم  و خرج و مخارج برایم سنگین است آیا وامی هست که بتونم از آن استفاده کنم.

- با این عنوان خیر ،‌وامی در نظر نگرفته اند .

 

بنده سابقه دوسال جبهه دارم ودرلشکر ولی عصر(ع)خوزستان بودم و درعملیات بدر مجروح شدم ودر بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک بستری شدم. بعد از مداوا مجددا به جبهه رفتم و بعد از اتمام جنگ رفتم سراغ سابقه جانبازیم اما تاکنون نتوانستم آن را دریافت کنم .

- ابتدا باید از نهاد اعزام کننده خودتان پیگیری کنید، با هر مدرکی که دارید به ایثارگران یگان خود مراجعه و پیگیری کنید .

 

من فرزند جانباز هستم می خواستم یک وام 2 میلیونی بگیرم لطفا راهنمایی کنید؟

- به عنوان فرزند جانباز اگر شاغل نیستید می توانید وام اشتغال برای طرح های خود اشتغالی از صندوق وام ایثارگران بنیاد دریافت کنید هنوز وام دیگری برای شما تعریف نشده است .

 

من پدرم 15 درصد جانبازی و 38 ماه ایثارگری دارد . دوتا برادر دارم که یکی به طور کامل معافیت گرفته است و دیگری کسری خدمت و فقط پنج ماه خدمت کرد . آیا این قانون جدید شامل حال من می شود قانون خرید خدمت فرزندان ایثارگران در حال حاضر چگونه است ؟

- از امیتازات جانبازی و جبهه پدر شما ، برادرانتان استفاده کرده اند وشما شرایط بهره مندی را ندارید. خرید سربازی فعلا منتفی است .