تاریخ : 1399,شنبه 17 خرداد16:03
کد خبر : 75316 - سرویس خبری : اخبار

طی اطلاعیه کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی:

نتایج مسابقه کتاب خوانی جانبازان نخاعی اعلام شد


نتایج مسابقه کتاب خوانی جانبازان نخاعی اعلام شد

کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی در اطلاعیه ای گزارش کامل مسابقه کتاب خوانی از کتاب "آشنایی با قرآن" (جلد دوم) اثر استاد شهید مرتضی مطهری که به صورت پیامکی و در شبکه اجتماعی سروش برگزار گردید را اعلام کرد.

فاش نیوز - نتایج مسابقه فرهنگی و کتاب خوانی که ماه مبارک رمضان امسال از سوی انجمن جانبازان نخاعی بین جانبازان نخاعی و خانواده ایشان برگزار گردید مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی این انجمن، کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی در اطلاعیه ای گزارش کامل مسابقه کتاب خوانی از کتاب "آشنایی با قرآن" (جلد دوم) اثر استاد شهید مرتضی مطهری که به صورت پیامکی و در شبکه اجتماعی سروش برگزار گردید را اعلام کرد.

بر پایه این گزارش متن این اطلاعیه به این شرح است:


« پیرو اطلاعیه قبلی کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی، مسابقه پیامکی قرآنی در ماه مبارک رمضان سال جاری برگزار که با استقبال جانبازان نخاعی و خانواده های آنان مواجه شد. منبع مسابقه کتاب "آشنایی با قرآن" (جلد دوم) اثر استاد شهید مرتضی مطهری بود.
در این مسابقه که از اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز و تا عید سعید فطر ادامه داشت تعداد 327 نفر از جانبازان نخاعی و اعضای خانواده های ایشان شرکت داشتند.
در مدت برگزاری مسابقه تعداد 15 سوال از طریق پیامک و با واسطه دبیران استانی انجمن برای جانبازان ارسال شد و در نهایت تعداد 197 نفر از شرکت کنندگان با ارسال حداقل 12 سوال صحیح به سوالات مسابقه توانستند به مرحله قرعه کشی راه یابند.
با توجه به شرایط موجود و در راستای توصیه های ستاد مقابله با کرونا و عدم تشکیل جلسات حضوری انجمن، قرعه کشی این مسابقه در روز سه شنبه مورخ 13/03/1399 به صورت آنلاین و با حضور جانبازان نخاعی در پیام رسان سروش برگزار شده و 28 برنده مسابقه مشخص شدند.
مراسم قرعه کشی مسابقه در دو مرحله انجام شد:
الف - قرعه کشی اول بین تمامی بانوان شرکت کننده شامل 104 نفر از جانبازان نخاعی مؤنث، همسران و دختران جانبازان نخاعی که واجد شرایط شرکت در قرعه کشی بودند، صورت گرفته و 14 نفر از آنان برنده یک کارت هدیه 300 هزار تومانی شدند.
ب - قرعه کشی دوم بین تمامی آقایان شرکت کننده شامل 93 نفر از جانبازان نخاعی و پسران ایشان که حائز شرایط گردیده بودند صورت گرفته و 14 نفر از آنان برنده یک کارت هدیه 200 هزار تومانی شدند.
در آخرین اقدام، تمامی جوایز برندگان این مسابقه ظرف 48 ساعت بعد از قرعه کشی به حساب آنان واریز گردید ».