تاریخ : 1399,یکشنبه 18 خرداد14:04
کد خبر : 75348 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

همیشه نمک بر زخم هایمان زده اید!



سیدعلی - سردار حسین صفری عزیز، عرض شود حقیر یکی ازهزاران جانباز70 سرباز وظیفه ارتش می باشم و حالت اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران. نخست ممنونم که از ما شهرستانی ها که انصافا به خاطر بُعد مسافت برایمان سخت است که برای پیگیری کار خود به مرکز کشور بیاییم و لذا زحمت ما بر عهده شما عزیزان در تهران می باشد.

در ادامه عرض شود حقیر 4 میلیون و 400 هزار تومان حقوق و 172 هزارتومان حق عائله مندی و حق فرزند نیز 44 هزار و 500 تومان دریافت می نمایم که طبق محاسبه ای که بنده خودم داشته ام چنانچه 50% افزایش از فصل دهم و 15 درصد افزایش سالیانه حقوق اضافه می شد بایستی حدودا 7 میلیون و 900 هزار تومان واریز می کردند، درصورتی که مبلغ 6 میلیون و 350 هزارتومان در اردیبهشت ماه به حسابم واریز گردیده است.

ضمنا جهت استحضار جنابعالی بنده عضو صندوق ذخیره شاهد نیستم.

مطلب دیگر اینکه حقیر خود را معلول دانسته و انصافا هم در مقابل شما عزیزان نام با مسمای جانبازی برازنده حقیر نبوده و نیست، استعفای جناب شهیدی هم که در طول 7سال همچون خودِ رییس جمهور نه تنها مرهمی بر زخم هایمان نبوده، برعکس همیشه نمک بر زخم هایمان پاشیده اند و با شعارهای ریاکارانه و بدون عملشان، متاسفانه مردم را هم رو در رویمان کرده اند. که گاها با زخم و زبان و نیش و کنایه شان انصافا نیشتری برقلب های پُر رنج شده اند.

والسلام