تاریخ : 1399,پنجشنبه 22 خرداد13:57
کد خبر : 75467 - سرویس خبری : حوادث

فرماندار کرمانشاه و پیگیری حادثه خودسوزی جانباز کرمانشاهی



به گزارش از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در خصوص حادثه تأسف بار خودسوزی یک جانباز کرمانشاهی مقابل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : این فرد یکی از جانبازان اعصاب و روان بوده و در اطلاعاتی که به ما رسیده گویا مشکلاتی هم در زندگی داشته که قطعاً در این تصمیم وی اثرگذار بوده است.

او با بیان اینکه این فرد از جانبازان کمتر از ۲۵ درصد بوده است، گفت : قاعدتاً افرادی که دارای درصد پایین‌تر از جانبازی هستند از امتیازات کمتری در زمینه معیشتی و رفاهی برخوردار می‌شوند.

فرماندار کرمانشاه افزود: در مورد جزئیات برخورد با مطالبه و خواسته این فرد باید از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران سوال کرد و پاسخ‌های آنها را شنید.

رنجبر ضمن ابراز تأسف و تأثر از این حادثه ادامه داد: با توجه به دستور رئیس بنیاد شهید در این موضوع پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

او در مورد برخی اظهارات در خصوص اینکه این فرد از جانبازان اعصاب و روان بوده با تأیید این مطلب و در پاسخ به این سوال که آیا این فرد در بیمارستان فارابی پرونده دارد یا خیر گفت: مسئولین بنیاد شهید گفته‌اند که پرونده دارد، اما هنوز مدارک و مستنداتی ما ندیدیم و به طور حتم بررسی می‌شود.

رنجبر افزود: این فرد به جای خودکشی باید به فرمانداری مراجعه می‌کرد؛ اگر به ما مراجعه می‌کرد به طور حتم پیگیری می‌کردیم .