تاریخ : 1399,دوشنبه 26 خرداد18:43
کد خبر : 75601 - سرویس خبری : عکس

گزارش تصویری از افتتاح سومین سالن فوتبال روی میز جانبازان/تصاویر


گزارش تصویری از افتتاح سومین سالن فوتبال روی میز جانبازان/تصاویر

سومین سالن فوتبال روی میز تهران، در باشگاه ستارگان ایثار شهرک شاهد تهرانپارس افتتاح شد.

فاش نیوز - سومین سالن فوتبال روی میز تهران، دیروز یکشنبه 25 ام خرداد ماه با حضور مسئولین بنیاد و جانبازان در باشگاه ستارگان ایثار شهرک شاهد تهرانپارس افتتاح شد.

باشگاه ستارگان ایثار زیر مجموعه موسسه ایثار که خدمات ورزشی را در رشته های گوناگون به خانواده های ایثارگران و جانبازان به ویژه در شهرک شاهد ارائه می دهد، دیروز در مراسمی سالن فوتبال روی میز خود را افتتاح کرد.

در این مراسم که با حضور تنی چند از جانبازان نخاعی ورزشکار، جانبازان قطع عضو و فعالان انجمن جانبازان نخاعی ایران و مسئولین بنیاد شهید برگزار شد، این سالن با تجهیزات کامل از جمله 5 میز فوتبال دستی، آینه کاری دیوارهای سالن و سرویس بهداشتی مناسب سازی شده، گشایش یافت.

میهمانان در بدو ورود با دریافت ماسک و دستکش و ضدعفونی شدن ویلچر ها و کفش ها وارد سالن مراسم شدند.

مراسم افتتاحیه، با قرائت قرآن مجید توسط جانباز مدافع حرم سید حسن انتظاری آغاز و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

پس از خیرمقدم کوتاهی توسط جانباز "اکبر حسین زاده" مدیرعامل باشگاه ایثار، " داود نورچه ای" مدیر فرهنگی ورزشی بنیاد استان تهران از مهمانان این مراسم سخنرانی نمود.

سپس جانبازان قمری و قره زاده گزارش مفصلی از عملکرد در واحد ایثارگران گروه جهادی حاج احمد متوسلیان شامل کارهای عمرانی و درمانی در مناطق محروم و کارهای جهادی پزشکی در رابطه با کرونا ازجمله توزیع اقلام ضدعفونی کننده در میان خانواده های شهرک شاهد و جانبازان نخاعی سراسر کشور و ... را به سمع حاضرین رساندند.

سپس جانباز "حسین زاده"، مدیرعامل باشگاه ستارگان ایثار، گزارشی مبسوط از اقدامات انجام شده و کارهای صورت گرفته از جمله کارهای عمرانی و ساخت و ساز در باشگاه را ارائه نمود.

پس از این سخنرانی ها، مراسم تجلیل از مهمانان مراسم آغاز شد.

تجلیل از تمامی مهمانان با اهدای هدیه ارزشمندی شامل پرچم های متبرک شده به عتبات عالیات در سفر اربعین سال گذشته بود.

ابتدا از اعضای فعال انجمن جانبازان نخاعی که در گشایش سالن فوتبال روی میز مشارکت و همکاری نموده بودند از جمله جانباز نخاعی "اسدزاده"، "حدادی" و "مسعودی" تقدیر به عمل آمد.

سپس از دکتر سمیعی، مدیر کل بنیاد شهید تهران و معاونین وی تجلیل گردید.

پس از آن از جانبازان "قمری" و "قره زاده" به جهت فعالیت بی وقفه در گروه جهادی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سپس از "سید مرتضی هاشمی"، به نمایندگی از فرزندان شاهد باشگاه ستارگان ایثار تجلیل شد.

و بعد از آن از "احسان استادیان"، به نمایندگی از معلولین باشگاه ایثار تقدیر به عمل آوردند.

به جانباز "جمال جعفری" نیز به نمایندگی از جانبازان جامانده از اربعین سال قبل، پرچمی متبرک اهدا شد.

همچنین از جانباز دو پاقطع "منصور نم نم" که به تازگی به سمت ریاست هیئت های معلولین و جانبازان استان تهران منصوب گردیده، به عنوان مهمان ویژه مراسم تجلیل به عمل آمد.

صدا و سیما و گروه مرکزی خبر نیز برای تهیه گزارش از مراسم افتتاحیه و گفت و گو با جانبازان در سالن حضور داشتند.

در پایان مراسم نیز از مهمانان پذیرایی به عمل آمده و سپس روبان افتتاحیه سالن فوتبال روی میز، توسط "داود نورچه ای" بریده شده و جانبازان برای بازی و افتتاح میزهای فوتبال دستی در سالن استقرار یافتند.

 

گزارش از شهید گمنام