تاریخ : 1399,شنبه 31 خرداد12:23
کد خبر : 75677 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

دیدار رییس مجلس با خانواده شهید "جواد الله کرم"



 
 
 
 

دیدار رییس مجلس با خانواده شهید مدافع حرم "جواد الله کرم"

 به نقل از اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف امروز ( جمعه ٣�  خرداد) با حضور در بیت شهید مدافع حرم "جوادالله کرم" با خانواده وی دیدار کرد. 
رئیس مجلس شورای اسلامی با برشمردن مجاهدت‌ها و نقش بی‌بدیل شهدای مدافع حرم و خانواده‌های شهدا در حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی گفت: ما خودمان را مدیون خانوادۀ شهدا می‌دانیم و اگر مجاهدت رزمندگان و‌ مدافعان حرم و صبر و دعای خانوادۀ شهدا نبود مشکلات خیلی بیشتر از این بود.
قالیباف افزود: دعا کنید ما هم بتوانیم مسیر شهدا و امام شهدا را ادامه دهیم. بیشترین مشکلات روی دوش مستضعفان است و امیدواریم به دعای خیر شما بتوانیم گرهی از مشکلات آنها باز کنیم.

گفتنی است شهید مدافع حرم "جواد الله‌کرم" متولد دوم تیر ماه سال 1360 و اهل محله مهرآباد تهران بود. وی از رزمندگان‌ سلحشور و فرماندهان رشید مقاومت بود که برای دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام داوطلبانه به سوریه اعزام شد. او سه‌بار در سال های 93 و 94 در جریان جنگ سوریه مجروح شد و در نهایت در جریان حمله نیروهای تکفیری به خان‌طومان در جنوب غرب حلب در اردیبهشت سال 95 به شهادت رسید. پیکر مطهر وی در منطقه ماند و در زمره شهدای جاویدالاثر قرار گرفت. 
سرانجام پیکر مطهر شهید مدافع حرم "جواد الله‌کرم" پس از چهار سال مفقودی طی عملیات تفحص  شهدای مدافع حرم در منطقه خان‌طومان کشف و  پس از شناسایی هویت در تاریخ 10 خرداد ماه 1399 به کشور بازگشت .

لازم به ذکر است، مراسم تشییع پیکر مطهر فرمانده شهید "جواد الله‌کرم" در روز چهارشنبه (28 خرداد ماه 1399) همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و اقامه عزای آن حضرت باحضور همرزمان و مردم خداجوی تهران  برگزار شد.


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم