تاریخ : 1399,دوشنبه 02 تير18:50
کد خبر : 75808 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

مجلس! عمل به وصیت امام



فاش نیوز - نمایندگان ملت و دولت اگر می خواهند انقلاب را به صاحب اصلیش برسانند باید به وصیت نامه الهی و سیاسی امام راحل عمل کنند.

شما ای نمایندگان و تمامی ارکان دولت اگر می خواهید انقلاب را به صاحب اصلیش امام زمان برسانید که هم رهبر اقلاب و شهدا و خمینی کبیر و مردم وفادار به ارزش ها از شما راصی باشند و نقش دشمنان ملت نابود شود بیاید صحیفه نور وصیت نامه الهی و سیاسی امام راحل را به اجرا در آورید.

می توانید حتی به عنوان واحد درسی به صورت دوره ای و پیش نیاز در متون درسی دانشجویان بدون یک کلمه کم یا زیاد بگنجانید، اگر بد آن را دیدید هر کار که دلتان خواست بکنید.

چرا یک نماینده باید هزینه های گزاف کند تا به مجلس راه پیدا یابد، آیا یک نماینده  به جای برطرف کردن دغدغه مردمش باید پیشنهادهای هیات رئیسه، فلان شرکت و کارخانه را بدون شناخت بپذیرد تا ماهیانه به حسابش پول واریز شود و برای آنها امتیاز بگیرد.

در عوص زحمتی که در خانه ملت برای گروهی خاص می کشد (مثل این آقای نماینده که به قول خودش سه دوره در مجلس حضور دارد) بینی و بین الله چند طرح داده است که مشکل مردم برطرف شود.

 زمان جنگ هم تحریم بودیم چرا هر چند مدت میلیاردها ثروت این مردم مظلوم با گذشتن از صافی های قانونی به کانادا، امریکا و اروپا می رود و من رزمنده و جانباز با 18 ماه جبهه در گردان های خط شکن باید بارها و بارها به کمیسیون های سپاه فجر فارس مراجعه کنم.

 اگر چه پزشکان معتمد  شیمیایی و بیماری اعصاب و روان من را تایید کرده اند (امثال دکتر جواد غزاله و دیگر پزشکان کمیسیون به جز دکتر کشاورز که اتفاقا رییس کمیسیون هم هست) اما بقیه پزشکان مثل اینکه با ایثارگران دشمنی خونی دارند.

این پزشکان در آن دوران کجا بودند و چرا نمی گذارند حداقل دو درصد جانبازی به امثال شود. در حالی که پزشکان کمیسیون تاکید دارند که نصف ریه ام درگیر شده است. به روح تمام شهدا که اگر دروغ بگویم مشغول ذمه آنها باشم فقط خدا می داند که چگونه زندگی می کنم.

اما امروز امثال من (که در خانواده ده نفری و پدرم در روستا ما را بزرگ کرد و مرد) که ازسن 16 سالگی که هنوز قطعنامه پذیرفته نشده بود به آرزویم که همیشه می گویم قسمتم بوده رسیده ام.

از همه چیز دل بریدم و منتطر امام زمان عج هستم {کلمح البصر ان هو اقرب} چرا که در آن دوران، شکسته شدن حصر آبادان،آزادی خرمشهر، نفوذ منافقین در پاوه و ارتفاعات بازی دراز و تنها ماندن نماینده امام (شهید چمران) و اقدام امام و زهرچشم امام از مزدورانی که نمی گذاشتند مهمات به یاران دکتر چمران برسد و تمام عملیات ها در جنوب و غرب، اینها اقدام انقلابی و جهادی رزمندگان در طول هشت سال دوران فاع مقدس بود.

رزمندگان، جانبازان، آزادگان، مفقودالاثره و شهدای گمنام اینها همه انقلابی بودند و به فرمان مقتدای شان انقلابی عمل کردند و اگر کسی می خواست نسبت به قشر ضعیف کم کاری کند بلافاصله امام راحل با آنها برخورد انقلابی می کرد.

متاسفانه در حال حاضرگوش مردم و همه کسانی که برای پیروزی انقلاب اسلامی قدمی برداشته اند از  وعده های پوچ پر شده است و تکرار این وعده ها باعث آزار روح و روان آنها می گردد و از وعده های دولت و برخی وکلای ملت در عذابند.

در زمان مشروطه هم ما مجلس داشتیم اما مشروطه مشروعه را شیخ فصل الله نوری می خواست و دیگر علما هم صدا با این شهید فقید گفتند که مجلس باید با شرع مقدس اسلام منافات نداشته باشد، تا اینکه انگلیس، روس، امریکا و وطن فروشان وی را به شهادت رساندند و روی بدن مطهرش ادار کردند.

آری برای زنده نگه داشتن دین امام راحل باید از باب صحیفه نور ورود کرد و ای کاش خلوص شب های عملیات. دعای کمیل و زار زدن بچه ها برای شهادت دوباره تکرار شود.

 هر شهیدی برای وطن، حکم سردار شهید سلیمانی را برای مردم کشورمان دارد، قافله شهدا خوب رفتند و از سفره شهادت که به گستردگی دلهای شهدا پهنا داشت خوب استفاده کردند و به دیدار معبود شتافتند. اما وکلای ملت شما که به هر صورت وارد مجلس شدید به گفته قران (کل نفسه ذائقه الموت) خواه نخواه به هر درجه و مقامی که برسید طعم مرگ را خواهد چشید. چشم به راه منجی عج می مانیم{کلمح و البصر ان هو اقرب} التماس شهادت