تاریخ : 1399,چهارشنبه 04 تير19:15
کد خبر : 75828 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی

آب به آسیاب دشمن نریزیم


 آب به آسیاب دشمن نریزیم

دشمن شبانه روز مشغول فعالیت ضد فرهنگی و دینی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

جانباز جواد پیرانی رازلیقی

فاش نیوز - دشمن شبانه روز مشغول فعالیت  ضد فرهنگی و دینی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

اگر به فضای مجازی سری بزنیم و نگاهی کوتاه و گذرا به مطالب منتشر شده در کانال ها و گروهها بیندازیم متوجه می شویم که دشمن بیکار ننشسته و شبانه روز مشغول فعالیت  ضد فرهنگی و دینی است. اما متاسفانه در این راستا تعدادی هم ناخواسته و یا از روی عمد مطالب منتشره شده را کپی کرده ودر گروه ها و کانال ها انتشار می دهند.

ضعف برخی مسئولان ومدیران در اداره کشور، خیانت، سوء استفاده و اختلاس برخی مدیران و دولتمردان، فرزندان و بستگان آنها از جمله مطالبی است که هر روز شاید هزاران بار در فضای مجازی منتشر و یا تصاویر شان که ظاهری آراسته و نشان دینداری و انقلابی دارد به نمایش گذاشته می شود.

آنها با توسل به شباهت های ظاهری به جامعه  چنین القاء می کنند که مسئولان و مدیران کشور و شهروندان مومن و متدین و انقلابی بی تقوا و سست ایمان هستند و در نهایت، ناکارآمدی نظام مردم سالاری دینی در اداره کشور را تبلیغ و ترویج می کنند.

به عنوان مثال در فضای مجازی مطلبی خواندم  که نوشته بود فرزندان برخی هنرمندان در زمینه هنر موفق هستند و باعث افتخار کشور شده اند و در مقابل به مفاسد و خودنمایی فرزندان و وابستگان برخی مسئولان اشاره و چنین نتیجه گرفته شده بود که تربیت و دینداری فرزندان این هنرمندان که آنان را مطرب می خوانند صحیح بوده و در مقابل تربیت و دینداری فرزندان مسئولان که خود را متدین ،امانتدار،مومن و انقلابی معرفی می کنند درست نبوده است.

البته در بین همه اقشار مردم افراد و اشخاص خوب و بد وجود دارد و نمی توان موضوع اعمال زشت و بی تقوایی آنان را به همه تعمیم داد.

فساد،اختلاس،خیانت و هر عمل خلاف شرع و قانون از هرکس و از هر قشرکه باشد پذیرفتنی نیست و باید مطابق قانون با آن برخورد شود.

امروز دشمن تلاش دارد با تولید محتواهای دو پهلو و در ظاهر پسندیده و انتقادی، باورها و اعتقادات مردم را نشانه رفته ودر کارآمدی دین مبین اسلام و مذهب تشیع و نظام مردم سالاری دینی تشکیک ایجاد نماید و آن را ناکارآمد جلوه دهد.

متاسفانه همه کسانی که این گونه محتواهای تولید شده را می خوانند، یا می شنوند نمی توانند آنها را تجزیه و تحلیل کنند .

بنابر این در وهله اول باید از انتشار متون، کلیپ ها و صداهای ضبط شده دو پهلو که صحت و درستی آن به اثبات نرسیده است خودداری کنیم و در مرحله بعد در تضعیف باورهای دینی، مذهبی و انقلابی مردم و کمرنگ کردن هنجارهای اجتماعی و اخلاقی شریک نباشیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

جانباز جواد پیرانی رازلیقی