تاریخ : 1399,سه شنبه 03 تير18:46
کد خبر : 75829 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

جزئیات عملیات بزرگ یمن در قلب عربستان



سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای جزئیات حمله بزرگ ارتش و کمیته های مردمی یمن در  خاک عربستان سعودی را تشریح کرد.
 
 جزئیات عملیات نظامی بزرگ یمن در خاک عربستان

به گزارش المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای جزئیات حمله بزرگ ارتش و کمیته های مردمی یمن در  خاک عربستان سعودی را تشریح کرد و گفت: این عملیات با تعداد زیادی موشک بالستیک و کروز از نوع «قدس» و «ذوالفقار» و همچنین پهپاد صورت گرفته است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، امروز سه‌شنبه در بیاینه‌ای جزئیات حمله به عمق خاک عربستان سعودی را اعلام کرد.

یحیی سریع در این خصوص گفت: «با توکل بر خداوند، بزرگترین عملیات هجومی «موازنه بازدارندگی چهارم» را علیه پایتخت دشمن سعودی اجرا کردیم».

سریع ادامه داد: «در عملیات موازنه بازدارندگی چهارم، وزارت دفاع، اطلاعات و پایگاه هوایی «سلمان» و برخی مواضع نظامی در ریاض،‌ جیزان و نجران را در هم کوبیدیم».

در ادامه این بیانیه آمده است که این عملیات با تعداد زیادی موشک بالستیک و کروز از نوع «قدس» و «ذوالفقار» و همچنین پهپاد صورت گرفته است.

سریع تأکید کرد که این عملیات در پاسخ به محاصره ظالمانه و متجاوزانه علیه ملت بزرگ یمن صورت گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان این بیانیه گفت که به دشمن درباره هرگونه تداوم تجاوز، جنایت و محاصره ظالمانه هشدار می‌دهیم. وی همچنین تأکید کرد که تا زمان رفع محاصره، توقف تجاوزها، تحقق آزادی و استقلال، عملیات‌های شدید و قوی‌تری را اجرا خواهیم کرد.

عربستان سعودی پیش از این مدعی شده بود که یک موشک بالستیک را که نیروهای انصار الله از صنعا به سمت شهر ریاض شلیک کرده بودند را رهگیری و منهدم کرده است.

عربستان همچنین مدعی شد که 8 پهپاد و سه موشک بالستیک را رهگیری و قبل از رسیدن به اهداف خود منهدم کرده است.