تاریخ : 1399,چهارشنبه 04 تير11:53
کد خبر : 75835 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

معارفه معاون جدید توسعه مدیریت و منابع بنیاد برگزار شد



 

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد برگزار شد

 

 سید منصور میرمرادی در این نشست ضمن تشکر از حجت الاسلام والمسلمین شهیدی و سایر معاونین، مدیران کل و کارکنان بنیاد در طول دوران خدمت گفت: امیدوارم که امانت‌دار خوبی بوده باشم و از معاونین، مدیران کل و سایر همکاران که با وجود کاستی‌ها و مشکلات، صادقانه و مخلصانه مأموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دادند قدردانی می‌کنم.

 وی خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده در بنیاد در سایر سازمان‌ها ارائه نمی‌شود مانند خدمات سامانه برخط که هم اکنون ۱۷ خدمت را ارائه می‌دهد. بنیاد سازمانی هوشمند و یادگیرنده است که بر اساس ضوابط و قوانین تحول یافته و این مسئله از افتخارات بنیاد به شمار می‌رود.
معاون سابق توسعه مدیریت و منابع بنیاد در پایان گفت: از همه دوستان به ویژه حسن نیت آقای اوحدی قدردانی کرده و برای وی آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم همگان در صورت قصور حلال کنند و ان‌شاءالله که این تغییر موجبات تحول در اندیشه سازمانی را بیش از پیش فراهم کند.
در ادامه این نشست وحید بوستان احمدی با تشکر از اعتماد رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدوارم با کمک معاونین، مدیران کل و همکاران به سوی تحقق اهداف برنامه ریزی شده بنیاد حرکت کرده و در این راستا از تجارب ارزنده آقای میرمرادی در جایگاهی دیگر استفاده کنیم.
گفتنی است در پایان این نشست توسط محمود باقری مزید آبادی مشاور مالی رییس بنیاد و علی گرجی زاده مشاور حقوقی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای لوح تقدیر از زحمات سید منصور میرمرادی قدردانی و حکم انتصاب سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد به وحید بوستان احمدی اهدا شد.


منبع : ایثار