تاریخ : 1399,شنبه 07 تير12:39
کد خبر : 75915 - سرویس خبری : اخبار

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان البرز



 

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان البرز/ تأکید بر ضرورت حل مشکل اشتغال ایثارگران

 
 

مهندس سعید اوحدی در این نشست گفت: خداوند عنایت ویژه‌ای به شهدا دارند و ما نیز باید فرصت خدمت به این عزیزان را مغتنم بشماریم، زیرا فرصت خدمت بسیار کوتاه است و باید به بهترین شکل از آن بهره گرفت. باید شکرگزار خداوند باشیم که چنین فرصتی را به ما اعطا کرده تا خدمتگزار عزیزترین و مقدس‌ترین انسان‌های جامعه باشیم.
وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیان و تأیید همگان مقدس‌ترین و انقلابی‌ترین نهاد نظام جمهوری اسلامی است و ما نیز باید متناسب با همین جایگاه رفتار کنیم. هرقدر شناخت بیشتری نسبت به جامعه معزز ایثارگری پیدا کنیم قطعاً بهتر می‌توانیم خدمتگزار این عزیزان باشیم و نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام کنیم.
معاون رییس جمهور با اشاره به افتتاح طرح مسکن ۱۷۴ واحدی ایثارگران در شهر جدید هشتگرد گفت: با قول مساعد استاندار محترم البرز ان‌شاءالله به زودی شاهد برطرف شدن مشکل زمین ۷ هکتاری منطقه رجایی کرج خواهیم بود. استان البرز الگوی مناسبی برای سایر استان‌ها است تا آن‌ها نیز گام‌های سریع‌تری برای حل مشکل مسکن ایثارگران بردارند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوع اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت: باید با عزمی جدی به سمتی برویم که مشکل اشتغال ایثارگران نیز مرتفع شود.
اوحدی در ادامه سفر خود به استان البرز با خانواده شهیدان «فتح الله، حبیب الله و محمد بغدادی»، آزاده و جانباز «محسن کیان» و جانباز «موسی فلاحتداری» دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در این دیدارها موفقیت‌ها و امنیت نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون پاک شهیدان و فداکاری جانبازان و ایثارگران دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت همواره راهگشای ما در مشکلات بوده است و امروز نیز شاهدیم ملت بزرگ ایران به برکت وجود همین فرهنگ در برابر تمام فشارهای استکبار جهانی ایستادگی می‌کند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با قدردانی از ایستادگی و صبر خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان گفت: تمام مردم و مسئولان مدیون جامعه بزرگ ایثارگری هستند و همواره باید قدردان شما عزیزان باشیم.
ایثارگران حاضر در این دیدارها نیز به بیان نظرات و درخواست‌های خود پرداختند.
اوحدی در سفر به استان البرز در مزار مطهر شهدای گمنام شهر جدید هشتگرد به مقام شامخ شهدای استان  البرز ادای احترام کرد و سپس طرح ۱۷۴ واحدی مسکن ایثارگران در شهر جدید هشتگرد را افتتاح کرد.


منبع : ایثار