تاریخ : 1399,سه شنبه 10 تير20:30
کد خبر : 76018 - سرویس خبری : بیمه

لغو قرارداد بیمه دی با آزمایشگاه های خراسان شمالی


لغو قرارداد بیمه دی با آزمایشگاه های خراسان شمالی

بیمه ی دی در قراردادهای خود با داروخانه های طرف قرارداد در استان خراسان شمالی همچنان بر خلاف اهداف مقرر در قانون عمل کرده و هر روز دایره ی ارائه ی خدمات درمانی را محدودتر می کند...

فاش نیوز -  مسئولان محترم بنیاد شهید در امور خدمات رسانی در حوزه درمان! آیا اطلاع دارید در استان خراسان شمالی و مرکز استان هیچ آزمایشگاهی با بیمه دی قرارداد ندارد.

در روزهای اخیر موضوع را به جد پیگیر شدیم که معلوم شد علت آن اختلاف در تعرفه های پیشنهادی بین بیمه گر و بیمه گذار است و موضوع جالب در این کار در اتحاد و هم قسم شدن مدیران آزمایشگاه های سطح شهر در لغو قراردادها با بیمه دی است.

اما متاسفانه چون نظارتی در کار نیست، آزمایشگاه ها نیز مثل سایر جاهای دیگر، به طور دلبخواه تعرفه وضع و ارائه می کنند. جالب این که علوم پزشکی استان و بازرسان آن هم به موضوع ورود نمی کنند و معاونت درمان استان نیز به هر دری زده، موفق به قانع کردن آنها نشده است.

نکته مهم اینکه بازارها به حال خود رها شده است اما آیا درمان جانبازان و کسانی که با جان خود در دوران  ۸ساله دفاع مقدس دفاع کردند باید رها شوند و هرکس پول داشت مداوا شود و هرکس نداشت بمیرد؟!

پس وجدان های بیدار چکار می کنند؟ مگر می شود در مرکز یک استان و بیخ گوش استاندار و نماینده ی دولت، برخی با هماهنگی، سلامتی حانواده های ایثارگر را هدف قرار دهند. ضمنا از سپاه پاسداران عزبز و فرماندهی دلاور سپاه جوادالائمه به حاطر اینکه درمانگاه خود را به ارائه ی خدمات به ایثارگران اختصاص داده است سپاسگذاریم؛ و با وجود اینکه ترافیک و بیماری کرونا جولان می دهد اما این تنها آزمایشگاهی است که تا کنون در استان باقی مانده است.

سخن آخر اینکه بیمه ی دی در قراردادهای خود با داروخانه های طرف قرارداد در استان خراسان شمالی همچنان بر خلاف اهداف مقرر در قانون عمل کرده و هر روز دایره ی ارائه ی خدمات درمانی را محدودتر می کند و مسئولین هم تکانی به خودشان نمی دهند.