تاریخ : 1399,سه شنبه 10 تير14:56
کد خبر : 76026 - سرویس خبری : اخبار

جانبازان کتاب‌های ارزشمندی از روزهای اتحاد و همبستگی هستند



هر یک از جانبازان کتاب‌های ارزشمندی از روزهای اتحاد و همبستگی هستند کتاب‌هایی که باید بارها و بارها خوانده شوند.

مدیرکل بنیاد استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان ۳۹۰ جانباز شیمیایی دارد، عنوان کرد: هر یک از جانبازان کتاب‌های ارزشمندی از روزهای اتحاد و همبستگی هستند کتاب‌هایی که باید بارها و بارها خوانده شوند.

به گزارش «ایثار»، علی کاظمی با اشاره به هشتم تیر ماه روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی اظهار کرد: جانبازان شیمیایی نماد ایثار و مقاومت در جامعه هستند و در حقیقت ایثارگران قهرمانانی هستند که مردم باید با آنها همنشین شوند.

وی ادامه داد: جانبازان شیمیایی هر روز به سختی نفس می کشند تا به ما یادآوری کنند که انقلاب و روزهای جنگ با ایثار به ثمر نشسته است و نباید به فراموشی سپرده شود.
کاظمی با بیان اینکه استان زنجان ۳۹۰ جانباز شیمیایی دارد، عنوان کرد: هر یک از جانبازان کتاب‌های ارزشمندی از روزهای اتحاد و همبستگی هستند کتاب‌هایی که باید بارها و بارها خوانده شوند.
مدیرکل بنیاد استان زنجان اضافه کرد: هنرمندان با توجه به رسالتی که دارند می‌توانند از توان خود برای تولید آثار ارزشمند استفاده کرده و روزگار دشوار جانبازان شیمیایی را به تصویر بکشند.
وی از ایمان و اعتقاد قوی همه رزمندگان سخن گفت و بیان کرد: ایمان قوی در میان جانبازان موج می‌زند و نمونه کوچک آنان جانبازان شیمیایی هستند که با همه مشکلات جسمی نه تنها هیچگاه خداوند و نعمت‌هایش را فراموش نمی‌کنند بلکه باز هم اشتیاق دارند اگر کشور به حضور آنان نیاز داشت به میدان بیایند.
انتهای پیام/