تاریخ : 1399,یکشنبه 15 تير16:03
کد خبر : 76173 - سرویس خبری : سیاسی

واکنش همسر دیپلمات‌ ربوده‌شده به حواشی



 

واکنش همسر یکی از دیپلمات‌های ربوده شده در پی حواشی فضای مجازی مریم مجتهدزاده همسر «سید محسن موسوی» که در سال ۱۳۶۱ به همراه حاج احمد متوسلیان و دو دیپلمات دیگر در خاک لبنان ربوده شده است در پی سالگرد این اتفاق و مباحث مطرح شده در فضای مجازی، نوشت:

«بسم الله الرحمن الرحیم

هرسال اواسط تیرماه انگار غزل­‌های ناگفته­ عالم در خصوص چهار دیپلمات ربوده شده دوباره سروده می­‌شود و هرکسی از ظن خویش یار این سی و چند سال غربت می­‌گردد.

آنچه مسلم است گمانه‌زنی­‌هایی که در این مدت در خصوص این هجر و غربت چند ساله صورت گرفته، همه و همه گواهی می­‌دهد این غم جانکاه آنقدر سخت و عجیب است که روزگار را به واکنش واداشته است.

اما امروز زمانه بیش از هر چیز به سنگرسازی در حوزه حقیقت و حقیقت‌طلبی نیاز دارد. سنگرسازی که باید با همدلی، صبر و البته گام برداشتن در زمین بصیرت و ولایتمداری دنبال کنیم.

سرنوشت این چهار فرزند وطن بر این است که بود و نبودشان صبورانه زیر سایه حکمت خداوند دوام بیاورد.

امروز وظیفه ما صبر برای این حکمت است که روزی ما شده است و به یقین پرهیز از رأی و نظرهای بی‌پایه و مقصدی است که بصیرت ما، ولایت‌مداری ما و صبر ما را خدشه‌دار می­‌سازد.

این حقیقت هرچه باشد امروز باید مایه وحدتی شود که انقلاب را بیمه کرده است و این داغ و فراق هرچند بزرگ باشد در کنار داغ بزرگ و غیرقابل تحمل نبود حاج قاسم تاب خواهیم آورد.

این بزرگمردان غریب قطعاً اگر بودند همین صبر و بصیرت و شجاعت را طلب می­‌کردند تا خط انقلاب برقرار بماند و واسطه اتصال زمین و آسمانمان باشد.

همسر سید محسن موسوی»


منبع : دفاع پرس