تاریخ : 1399,دوشنبه 16 تير13:33
کد خبر : 76198 - سرویس خبری : فرهنگ و هنر

نیازمند تولید محتوای جذاب و فاخر در حوزه دفاع مقدس هستیم



 

امروز نیازمند تولید محتوای جذاب و فاخر در حوزه دفاع مقدس هستیم«فرهاد معارفی» معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که صبح امروز (یکشنبه) در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با اشاره به اینکه در چهلمین سالگرد و پاسداشت فداکاری‌های مردم و افراد بارز و با شهامتی هستیم که در طول هشت سال دفاع مقدس ایثار و ازخودگذشتگی نشان دادند، اظهار داشت: امنیت از مهمترین مسائلی است که همواره باید به آن توجه کرد؛ رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای برقراری امنیت، ایثار و فداکاری کردند.

وی با بیان اینکه هدف ما در گرامی‌داشت دفاع مقدس نشان دادن حفظ روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه است، گفت: امروز باید روحیه ایثارگری و فداکاری را بین جوانان و مردم بالا ببریم چرا که همواره کشور ما مورد تهدید است.

معارفی گفت: اگر امروز دست روی دست بگذاریم دشمن با تولید محتوای جذاب در دل جوانان ما نفوذ خواهد کرد و عرصه را از ما خواهد گرفت؛ لذا ما باید بتوانیم در کنار تولید محتوای جذاب، روش‌های مناسب برای اثربخشی بیشتر در جوانان را بررسی کنیم.

وی اضافه کرد: جوانان، امروز نیازمند محتوا هستند و نیاید اجازه دهیم این محتوا را از کسانی دریافت کنند که دلسوز این نظام نیستند؛ امروز برای تولید محتوای مناسب باید از ظرفیت‌های نخبگان و جامعه‌شناسان بهره بگیریم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امروز زیرساخت‌های خوبی برای انتقال محتوا در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد، گفت: آنچه امروز نیازمند آن هستیم محتوای جذاب و فاخر در حوزه دفاع مقدس است.


منبع : دفاع پرس