تاریخ : 1399,دوشنبه 16 تير13:59
کد خبر : 76202 - سرویس خبری : اخبار

ثبت جامع خاطرات ایثارگران وزارتخانه ارتباطات



 

تمامی آثار دفاع مقدس باید ثبت، ضبط و نشر داده شوند/ ثبت خاطرات جامع ایثارگران وزارتخانه ارتباطاتحمید تفرشی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران در جلسه ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که صبح امروز (یکشنبه) در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه ۴۰ سال از ایثارگری‌ها، ازجان‌گذشتگی‌ها و شجاعت مردم در دفاع مقدس می‌گذرد، اظهار داشت: در دفاع مقدس جهان متوجه شد که ایمان، یقین و توکل به خدا بر جنگ‌افزا‌ها غلبه می‌کند و خداوند یاور مظلومان است.

وی با اشاره به اینکه جوانان در طول دفاع مقدس با مردانگی، گذشت، باور و معنویت پای ارزش‌های اسلام از جان گذشتند، گفت: امروز پس از ۴۰ سال ضرورت دارد تمام آثار دفاع مقدس ثبت، ضبط و نشر داده تا به نسل‌های آینده و سایر ملل منتقل شود.

تفرشی اضافه کرد: در دفتر ایثارگران وزارت ارتباطات کمیته‌ای تشکیل شده که کار ثبت جامع خاطرات ایثارگران این وزارتخانه را در دستور کار دارد.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران با بیان اینکه ستاد کل نیرو‌های مسلح به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس دستورالعملی تهیه کرده و به تمامی وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی و نهاد‌های عمومی ابلاغ کرده است، گفت: همه دستگاه‌ها مکلف شدند در راستای گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اقداماتی را در مجموعه‌های خود انجام دهند.


منبع : دفاع پرس