تاریخ : 1399,پنجشنبه 19 تير17:52
کد خبر : 76279 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

یک جبهه دیده می خواهیم!



مرادبخش جانباز۵۵ ٪ - درسته که جناب آقای اوحدی عزیز کسی است از همنوع خودمان اما باید اینو باور داشته باشیم تصمیم گیرنده در این دستگاه بزرگ که تنها آقای اوحدی عزیز نیستند ما باید از اول حواسمان براین میشد که بعد از اتمام جنگ تحمیلی رئیس دستگاه اجرایی (یعنی رئیس جمهور را) از نوع خودمان یکی را انتخاب می کردیم که حداقل باور می‌داشت که آسیب های جنگی به چه معنی است حداقل یک ترکش در بدنش می بود تا درد دردمندان را لمس کند.

 بنده به عنوان یک سرباز وطن عرض می کنم کدامیک از رئیس جمهور های ما بعداز مقام معظم رهبری هم نوع ماها بوده؟ در چهار دوره از آقای هاشمی رفسنجانی گرفته تا آقای حسن روحانی یعنی در این ۲۴ سال کدام یکیشان دلسوز انقلاب و فرزندان انقلاب بوده؟ هرکس اومده ثروت کشور را بین اقوامش تقسیم کرده، تا هشت سال ماموریتش در این پست بزرگ به اتمام رسیده و رفته! حی و حاضر می‌بینید که همه شود وام های چند ده هزار میلیاردی بدون بهره (صفر٪) از بیت المال گرفتند و پس ندادند. آیا دستان یکی از آنها را قطع کردند؟ تا عبرتی برای دیگران باشد. حال داریم می بینیم که با پول بیت‌المال فرزندانشان کجاها هستند. بچه های شما الان کجا زندگی می کنند؟!

باید بدون تعارف عرض کنم، این آقایون دل امام راحل مان را به درد آوردند تا آن حضرت از ملت عذر خواهی فرمودند: ما نتوانستیم برای شما کاری بکنیم. دل مقام معظم رهبری را به درد آوردند که خود حضرت آقا هم از دست اینها خیلی گله مند هستند. اگردر بعضی زیر مجموعه ها چند فرد جبهه دیده باشه، آن هم از نزدیکان دور اینهاست که آوردند نشوندند و بهشون که گفتند حق حرف زدن ندارید!