تاریخ : 1399,یکشنبه 22 تير11:14
کد خبر : 76321 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

دیداررئیس بنیاد شهید تهران با مدیرعامل بهشت زهرا(س)



 
 
 
 

هم‌اندیشی رئیس بنیاد شهید تهران با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)

حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام خمینی(ره) با هدف تداوم همکاری‌ها در راستای خدمات‌رسانی بیشتر و مناسب‌تر به خانواده‌های معظم شهدا دیدار کردند.

 حمیدعلی صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام خمینی(ره) با هدف تداوم همکاری‌ها در راستای خدمات رسانی بیشتر و مناسب‌تر به خانواده‌های معظم شهدا دیدار کردند.

در این دیدار سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، گزارشی درباره اقدامات پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا و تکریم و تعظیم به خانواده‌های داغدار و مراجعین به بهشت زهرا(س) ارائه کرد.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در قطعات مطهر شهدا در جهت خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا توسط سازمان بهشت زهرا(س) پرداخت و تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه مادران و همسران گرانقدر شهدا و همچنین خدمات‌رسانی به شهروندان داغدار و متألم از افتخارات پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) است.

صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز ضمن تقدیر از خدمات صادقانه بهشت زهرا(س) به مراجعین و همچنین خانواده معظم شهدا گفت: سازمان بهشت زهرا(س) یکی از نزدیکترین سازمان‌هایی که با بنیاد شهید همکاری صمیمانه‌ای دارد و این دو نهاد انقلابی و خدمات‌رسان با بهره گیری از ظرفیت‌های مشترک در بالاترین سطح در کنار هم در این مکان مقدس به خانواده‌های معظم شهدا خدمت‌رسانی می‌کنند. در سه سال اخیر همکاری بنیاد شهید و سازمان بهشت زهرا(س) در بهترین شرایط ممکن تعریف شده است و در این رابطه صمیمانه از جنابعالی و همکاران فرهنگی مجموعه سپاسگزاریم.

بنیاد شهید و امور ایثارگران , گلزار شهدای تهران ,


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم