تاریخ : 1399,یکشنبه 22 تير15:52
کد خبر : 76345 - سرویس خبری : اخبار

گفتگوی صریح فاش نیوز با مدیر امور ایثارگران صدا و سیما

اداره ی امور ایثارگران صدا و سیما به اداره کل ارتقامی یابد


اداره ی امور ایثارگران صدا و سیما به اداره کل ارتقامی یابد

به گفته ی مدیر امور ایثارگران رسانه ملی، در آینده‌ی نزدیک مدیریت امور ایثارگران به مدیرکلی ارتقاءمی‌یابد...

فاش نیوز - مدیر امور ایثارگران رسانه ملی از ارتقای این مدیریت به مدیرکلی امور ایثارگران صدا و سیما در آینده نزدیک خبر داد. 

 عباس قره تپه‌ای در گفتگوی اختصاصی با فاش نیوز، با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به‌ اجرای صحیح سیاست‌های کلی ترویج، تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و ساماندهی امور ایثارگران اهتمام کنند، در این گفت و گو با اشاره به آمار ایثارگران رسانه‌ی ملی تاکید کرد: صدا و سیما قوانین ایثارگری را به نحو احسن و مجدانه‌اجرا می کند؛ هرچند که برخی از آنها بر عهده‌ی بنیاد شهید است ولی از لحاظ خدمت‌رسانی به جامعه‌ی هدف، نمونه‌ای از دستگاه‌های دولتی برتر در اجرای قوانین ایثارگری است.

مدیر امور ایثارگران رسانه‌ی ملی که خود فرزند شهید و جوانی با انگیزه و پای کار است، از قول مساعد مدیریت مجموعه‌ی صدا و سیما در شکل‌گیری مدیرکلی امور ایثارگران در آینده‌ی نزدیک خبر داد.

وی در بخش دیگری در مورد موضوع بیمه‌ی تکمیلی و مسائل درمانی، با اشاره به مصوبه‌ی دولت در سال 96مبنی بر واگذاری موضوع درمان ایثارگران به دستگاه‌های دولتی از جمله رسانه‌ی ملی تأکید کرد که صدا و سیما صد در صد هزینه‌های درمانی را به‌ایثارگران پرداخت می کند.

تشکیل شورای عالی ایثارگران و شورای پزشکی از جمله موضوعاتی بود که در این مصاحبه با مدیر امور ایثارگران در رسانه‌ی ملی به بحث و گفت و گو گذاشته شد.

موضوع قانون «اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر» و بازگشت به کار ایثارگران و اینکه قانون 35 سال خدمت ایثارگران بدون استثنا در رسانه‌ی ملی اجرا می شود، هر چند که در صدا و سیما مبنای بازنشستگی افراد بر 25 سال استوار است، محور دیگری از گفتگو با مدیر امور ایثارگران بود.

همچنین بیان بخشی از اقدامات رفاهی، درمانی، سیاحتی، اشتغال، مسکن و... برای جامعه هدف از جمله موضوعات مطرح شده در این مصاحبه بود و در پایان مدیر امور ایثارگران صدا و سیما از آمادگی رسانه‌ی ملی برای دعوت از کارشناسان برای بیان مسائل ایثارگری خبر داد.  

مشروح این مصاحبه بزودی به‌اطلاع خواهد رسید.