تاریخ : 1399,دوشنبه 30 تير15:50
کد خبر : 76429 - سرویس خبری : اخبار

با توافق دولت و بنیاد شهید

پاداش پایان خدمت و معوقات ماده ۳۸ ایثارگران پرداخت می شود


پاداش پایان خدمت و معوقات ماده  ۳۸ ایثارگران پرداخت می شود

پاکدل، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از توافق دولت و بنیاد برای پرداخت پاداش پایان خدمت شهدا و جانبازان حالت اشتغال و همچنین پرداخت معوقات ماده ۱۸ جانبازان بسیجی...

فاش نیوز - نامه دکتر نوبخت، رییس سازمات برنامه و بودجه به بنیاد شهید در خصوص تخصیص بودجه جهت پرداخت بخشی از پاداش پایان خدمت ایثارگران و اجرای بخش دیگری از ماده ۳۸ مشمولین قانون حالت اشتغال.
رونوشت نامه ارسالی محمدباقر نوبخت به سردار حسین صفری به عنوان مشاور ایثارگرانِ سازمان برنامه و بودجه.

متن نامه به این شرح است:

بنیاد شهید و امور ایثارگران

در اجرای قانون بودجه سال 1399 کل کشور و با استناد به ماده (19) قانون برنامه و بودجه بند(د) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(2) – مصوب 1393 و جزء (2) بند (ا) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) - مصوب 1393 اعتبارات ذی ربط به آن دستگاه اجرایی ابلاغ می گردد تا با رعایت قوانین و مقررات اقدام شود.

افزایش اعتبار موضوع این ابلاغیه بابت پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت ایثارگران و پرداخت مطالبات ناشی از اجرای ماده (38) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می‌باشد.

 

گفتنی است اخیرا" پاکدل، معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از توافق دولت و بنیاد برای پرداخت پاداش پایان خدمت شهدا و جانبازان حالت اشتغال و همچنین پرداخت معوقات ماده 38 جانبازان بسیجی و وظیفه خبرداده است.