تاریخ : 1399,پنجشنبه 26 تير16:00
کد خبر : 76430 - سرویس خبری : ورزشی

سفر رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان به استان اردبیل


سفر رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان به استان اردبیل

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در سفر به استان اردبیل طی نشست‌هایی مسایل و مشکلات ورزشی جانبازان و معلولان این استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند...

فاش نیوز - رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در سفر به استان اردبیل طی نشست‌هایی مسایل و مشکلات ورزشی جانبازان و معلولان این استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان اردبیل، در پی سفر رئیس فدراسیون در روز چهارشنبه ۲۵ تیر به استان اردبیل، اقداماتی به این شرح صورت گرفت:

ابتدا رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین دکتر شروین اسبقیان به همراه رئیس انجمن جانبازان نخاعی استان اردبیل، مسئولین اداره‌ی کل ورزش و جوانان با شهدای استان اردبیل و آرمان های آنان تجدید پیمان کردند.

 مجمع عمومی سالیانه‌ی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان اردبیل با حضور ریاست محترم فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، رئیس انجمن جانبازان نخاعی اردبیل و رئیس هیئت،مدیر کل ورزش و جوانان، مسئولین، مربیان، ورزشکاران در محل کنفراس سالن رضازاده برگزار شد.

همچنین نشست تخصصی رییس فدراسیون ورز‌ش‌های جانبازان و معلولین با حضور معاونت سیاسی امنیتی استانداری، رئیس هیئت و رئیس انجمن جانبازان نخاعی اردبیل، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران، مدیرکل اداره‌ی ورزش جوانان، بهزیستی استان اردبیل در محل استانداری برگزار گردید.

در برنامه‌ای دیگر رئیس فدراسیون ورز‌ش‌های جانبازان و معلولین، رئیس انجمن جانبازان نخاعی و هیئت، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل باورزشکاران تیم بوچیا و بسکتبال با ویلچر در مجموعه هیئت استان دیدار کردند.