تاریخ : 1399,چهارشنبه 01 مرداد11:45
کد خبر : 76539 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

تماس با ایثارگران در کنار ارائه خدمات الکترونیکی



سعید اوحدی روز سه شنبه ۳۱ تیرماه در دوازدهمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با تسلیت شهادت امام جواد علیه السلام به حدیثی از ایشان درباره شناخت خود و زمان اشاره کرد و گفت: ایشان می فرمایند «کسی که محل ورود را نشناسد، از یافتن محل خروج درمانده می گردد». باید توجه داشته باشیم که فرصت ما برای خدمت کم است باید زمان و موقعیت خود را به درستی بشناسیم تا بتوانیم سربلند از آن خارج شویم.
وی در ادامه با اشاره به فراگیر شدن خدمات رسانی الکترونیکی گفت: ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و الکترونیکی از اقداماتی است که با توجه به شیوع بیماری کرونا ضرورت آن بیش از پیش احساس می شود. خوشبختانه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: البته دیدارهای رو در رو با ایثارگران عزیز همواره برای تمام کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران مایه افتخار است و ما از دیدن این عزیزان انرژی و انگیزه مضاعفی برای ادامه خدمت می گیریم و این شکل از ارائه خدمات نباید ما را از گنجینه عظیم وجود ایثارگران غافل کند.
معاون رییس جمهور با تاکید بر ضرورت حفظ ارتباط مستقیم با ایثارگران از راه های مختلف گفت: یکی از راه هایی که می تواند تا حدودی خلاء ارتباط مستقیم با ایثارگران را پر کند ارتباط تلفنی است و این کار باید به صورت مستمر انجام شود تا از احوال ایثارگران عزیز با خبر باشیم.
در این جلسه معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران به ارائه گزارشی از توافقنامه های منعقده با سایر دستگاه ها و آخرین نتیجه از روند اجرایی آن ها و معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به ارائه گزارشی از برنامه ها و  فرآیندهای الکترونیکی بنیاد و نیز آخرین گزیده های آماری جامعه ایثارگری پرداختند.


منبع : ایثار