تاریخ : 1399,یکشنبه 05 مرداد19:30
کد خبر : 76630 - سرویس خبری : استان ها

مردم سیستان در اعیاد ذی الحجه منتظر همدلی شما هستند


مردم سیستان در اعیاد ذی الحجه منتظر همدلی شما هستند

در روزهایی که شیوع ویروس کرونا ناخودآگاه و به ناچار زندگی را برای مردم جامعه سخت تر کرده است، اقشار محروم فشار بسیار سخت تری را زیر بار هزینه های کمرشکن زندگی تحمل می کنند...

فاش نیوز - عید قربان، عید قربانی کردن نفس است، همچون ابراهیم خلیل که فرزند را قربانی راه خدا نمود. در روزهایی که شیوع ویروس کرونا ناخودآگاه و به ناچار زندگی را برای مردم جامعه سخت تر کرده است، اقشار محروم فشار بسیار سخت تری را زیر بار هزینه های کمرشکن زندگی تحمل می کنند.

به گفته خداوند مهربان در قرآن کریم، «کسانی که اموال خود را در راه خدا انفاق می کنند، همانند بذری هستند که هفت خوشه برویاند که در هر خوشه، یکصد دانه باشد و خداوند آن را برای هر کس بخواهد (و شایستگی داشته باشد) دو یا چند برابر می کند و خدا (از نظر قدرت و رحمت) وسیع و (به همه چیز) داناست.»  ترجمه آیه ۲۶۱ سوره بقره

از همین رو جانبازان نماینده قرارگاه جهادی - مهندسی سردار حاج احمد متوسلیان به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک اعیاد "قربان" و "غدیر"مبادرت به جمع آوری کمک های نقدی خیرین معظم برای توزیع بین مردم محروم استان سیستان و بلوچستان نموده اند تا بتوانند به نیابت از خیرین و قهرمانان سرزمینمان، لبخندی بر لبان خشکیده کودکان، مادران و پدران و مردم فقیر روستاهای دورافتاده این استان محروم بنشانند.

 مردم خیرخواه ایران زمین به ویژه از جان گذشتگان و دست و پا دادگان و دلداگان راه حسین (ع)، در صورت تمایل این جانبازان فعال و کوشا و خیرخواه و خستگی ناپذیر راه خدمت را یاری کنند تا در این مسیر همچون گذشته سربلند و پایدار باشند و بمانند.

در این جهت کمک های نقدی خود را به شماره حساب ذیل واریز بفرمایید.

حساب شبا شماره:
IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین
بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده

و یا شماره کارت:
5029381025816083
بانک دی بنام حسین اسرافیلی

 

این جانبازان نیکوکار در پیامی اذعان داشته اند که:

ما جانبازان ۷۰ درصد جنگ تحمیلی تضمین می نماییم که با حضور مستقیم در محل، کمک های شما خوبان را تا رسیدن به دست مردم محروم و مظلوم استان سیستان و بلوچستان دنبال و نظارت کنیم.

حسین اسرافیلی- اکبر حسین زاده
نمایندگان قرارگاه جهادی- مهندسی سردار حاج احمد متوسلیان

 

چشم این خانواده های نیازمند به دستان پر خیر شماست

کلیک کنید