تاریخ : 1399,شنبه 11 مرداد13:50
کد خبر : 76733 - سرویس خبری : خانواده شهدا

وصیت نامه شهید: سخنان امام را با جان و دل گوش کنید



 

// «غلامحسین ضرغام» بیست و پنجم آبان 1341 در شهرستان تهران دیده به جهان گشود. وی تا مقطع دیپلم تحصیل کرد.

تا پایان دوره متوسطه درس خواند سپس دیپلم گرفت و به حوزه علمیه رفت و به فراگیری علوم دینی و حوزوی پرداخت. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر در پنجم مرداد 1367، در اسلام آباد غرب بر اثر اصابت ترکش به پا و دست، به شهادت رسید. پیکر وی را در گلزار شهدای حسین رضای شهرستان ورامین به خاک سپردند.

فرازی از وصیتنامه شهید

با درود و سلام بر وجود مقدس حضرت ولی عصر روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء‌ و نائب برحقش امام امت سخن را آغاز می کنم.

اول مردم را توصیه به تقوا و پرهیز از گناه می کنم و این نکته قابل توجه است که ما همیشه خود را در محضر خدا دانسته و از معاصی دور کنیم. امت عزیز امروز دوران مظلومیت جنگ است و باید آماده شد و جان را در طبق اخلاص گذاشت و فدای محبوب و معشوق نمود.

سعی کنید در مورد جنگ احساس مسئولیت بیشتری کنید و به ظواهر فریبنده دنیا توجه نکنید. چیزی که انسان را به لقاء الله می رساند شوق و اقعی به محبوب و دل کندن ‌از دنیای فانی است. باید در این دنیا یک چیز بگیرد یا محبت خدا و یا دوستی شیطان.

در پایان از همه عزیزانی که بنده در حق آنها بدی کرده ام عذر و پوزش می طلبم و از آنها می خواهم که برایم طلب مغفرت نمایند. دعا بفرمایید شاید بادعاهای شما خداوند مرا بیامرزد و مورد لطف خود قرار دهد.

عزیزان سخنان امام را با جان و دل گوش کنید و به آن عمل نمایید نکند در روز قیامت شرمنده و خجالت زده وارد محشر شوید.


منبع : دفاع پرس