تاریخ : 1399,یکشنبه 12 مرداد12:19
کد خبر : 76748 - سرویس خبری : سلامت

افزایش تخت‌های بستری بیماران کرونا در بیمارستان ساسان



افزایش تعداد تخت‌های بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ساسان

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش تعداد تخت‌های بستری عادی و آی‌سی‌یو مربوط به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ساسان خبر داد.

عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا (کووید 19) گفت: در همین راستا و به منظور ارائه خدمات درمانی مناسب به ایثارگران، هماهنگی‌های لازم با بیمارستان ساسان جهت افزایش تخت‌های بستری عادی و آی‌سی‌‌یو این بیمارستان انجام شد.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته تعداد تخت‌های بستری عادی بیمارستان ساسان به 73 تخت و تخت‌های آی‌سی‌یو نیز به 21 تخت افزایش پیدا یافت. به این ترتیب عمده ظرفیت فعال بیمارستان ساسان به درمان بیماران مبتلا به کرونا اختصاص پیدا کرده است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تأکید کرد: با توجه به خطرات بیماری کرونا، همچنان توصیه ما به ایثارگران عزیز به خصوص آن دسته از ایثارگرانی که با ریسک بالای بیماری مواجه هستند، عدم خروج از منزل و پرهیز از حضور در اماکن شلوغ است. همچنین در صورت نیاز به خروج از منزل باید حتماً از ماسک استفاده شود.


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم