تاریخ : 1399,دوشنبه 13 مرداد17:15
کد خبر : 76771 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

با انتقاد از عدم بازگشت به‌کار ایثارگران

نوباوه: خبرهای خوب برای ایثارگران صدا و سیما در راه است


نوباوه: خبرهای خوب برای ایثارگران صدا و سیما در راه است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از ارسال نامه به رییس رسانه ملی برای بازگشت بکار ۲۰۰ تن از ایثارگران صدا و سیما خبر داد...

فاش نیوز -  عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از ارسال نامه به رییس رسانه ملی برای بازگشت بکار 200 تن از ایثارگران صدا و سیما خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، بیژن نوباوه، نماینده‌ی ایثارگر مردم تهران، ری، شمیران و اسلامشهر اظهار داشت: نام‌های به آقای علی‌عسکری، رییس سازمان صدا و سیما در خصوص عدم بازگشت به‌کار 211-212 ایثارگر رسانه‌ی ملی ارسال کردیم که بر اساس قانون، این‌ها باید بازگشت به‌کار شوند و طبق قانون، شامل آن می‌شوند؛ اگر چه تاکنون صدا و سیما اقدام مناسبی در این مورد انجام نداده است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما علت ممانعت صدا و سیما از بازگشت به‌کار این تعداد ایثارگر در رسانه‌ی ملی را نمی‌دانیم؛ اما بالاخره ممکن است مشکلاتی در نوع کار باشد. بنابر این در همین راستا نامه‌ای به رییس صدا و سیما دادیم و از ایشان خواهش کردیم موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: البته از ایشان در این مورد خواسته شده است و قانون است که حتما این کار را انجام دهد و نتیجه‌ی آن را به مجلس گزارش بدهد و در این رابطه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی موضوع را پی‌گیری می کند و مساله‌ی مهمی است. من فکر می‌کنم در آینده‌ی نزدیک خبرهای خوبی برای ایثارگران صدا و سیما داشته باشیم.

نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که خبرنگار پرسابقه‌ی صدا و سیما نیز بوده است، در پاسخ به سوال فاش نیوز در خصوص ارائه‌ی مدارک مستند متذکر شد: ما(کمیسیون فرهنگی مجلس) نامه را به رییس سازمان صدا و سیما ارسال کرده‌ایم و منتظر جواب آن هستیم.

پایان