تاریخ : 1399,چهارشنبه 22 مرداد13:30
کد خبر : 76834 - سرویس خبری : عکس

در فراق همرزم جیرفتی حاج قاسم/تصاویر


در فراق همرزم جیرفتی حاج قاسم/تصاویر

تنها چهارده روز از پروازش می‌گذرد اما گویی هنوز داغ هجرانش تازه است و به‌تازگی او را از دست داده‌ایم و چشم به راه پاسداشت اربعین این یار حقیقی انقلاب و ولایت و اسوه ایمان و انسانیت هستیم.

فاش نیوز - تنها چهارده روز از پروازش می‌گذرد اما گویی هنوز داغ هجرانش تازه است و به‌تازگی او را از دست داده‌ایم و چشم به راه پاسداشت اربعین این یار حقیقی انقلاب و ولایت و اسوه ایمان و انسانیت هستیم.

جانباز نخاعی شهید «اسدالله رئیسی»، از اهالی کرمان و اهل خطه معرفت و عشق و صبوری، در تاریخ هشتم مرداد ماه سال جاری پس از تحمل رنج بیماری و عوارض مجروحیت به یاران شهید خود پیوست.

هرچند برای این جانباز منحصر به فرد از بایت ایمان و روحیه، رنج‌ها و دردها و آلام دنیایی معنای و مفهوم خاصی نداشت اما در هر صورت جسم رنج کشیده این روح بزرگوار بالاخره پس از سال‌ها اسارت در قفس تن، رها شد و به لقاء الله پیوست.

مراسم تدفین و هفتم این شهید بزرگوار و همرزم حاج قاسم سلیمانی، با وجود ایام شیوع کرونا، با حس و حال غریبی در گلزار شهدای جیرفت برگزار شد و خانواده و دوستان و دوستداران این جانباز غیور و صبور را برای همیشه داغدار وجود سرشار از عشق و ایمانش نمود.