تاریخ : 1399,یکشنبه 19 مرداد01:42
کد خبر : 76865 - سرویس خبری : عکس

نذر زیبای عیدغدیر از سوی جانبازان و گروه جهادی در بلوچستان/فیلم


نذر زیبای عیدغدیر از سوی جانبازان و گروه جهادی در بلوچستان/فیلم

جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار، به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر خم در روستاهای محروم بلوچستان به توزیع نذری پرداختند.

فاش نیوز - جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار، در حرکتی زیبا به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر خم در روستاهای محروم بلوچستان به توزیع نذری، غذا، شیرینی و شکلات و شربت و ... پرداختند.

جانبازان زیبااندیش مقر جهادی حاج احمد، همزمان با فرا رسیدن عید فرخنده غدیر، با تهیه و فراهم کردن پذیرایی از قبیل شکلات و شیرینی و شربت و ... و بالاخص تهیه چلوگوشت نذری با گوشت قربانی، به آماده سازی تعداد زیادی غذای نذری به نیت امیرالمومنین پرداختند.

این نذورات که امروز در سالروز آغاز ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام توزیع شد، از طرف خیرین، اعضای گروه جهادی حاج احمد و همت جانبازان به ویژه جانبازان باشگاه ستارگان ایثار شهرک شاهد تهرانپارس تهران در روستاهای دورافتاده و محروم بلوچستان در میان اهالی روستا توزیع گردید.

به برکت کمک‌های مالی این گروه جهادی، 37 بسته گوشت گرم گوساله و ۳۵ کیلو شیرینی، بین تعداد 35 خانوار بی‌سرپرست و بی‌بضاعت در شهر زاهدان توسط جانباز سالاری و نماینده آبشار عاطفه ها توزیع شد.

قابل ذکر است که به هر خانواده تقریبا" یک کیلو گوشت به‌علاوه یک جعبه شیرینی یک کیلویی اهدا شد.