تاریخ : 1399,دوشنبه 20 مرداد12:23
کد خبر : 76908 - سرویس خبری : دفاع مقدس

سرلشکر شهید «لشگری» شناسنامه عزتمندی آزادگان است



 

پیام فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت سالروز شهادت سرلشکر حسین لشکری امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان «حسین لشگری» پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود مقربان درگاه الهی به روح ملکوتی آزاده‌ای سربلند که در مدت قریب به ۱۸ سال اسارت در بند رژیم بعثی، صبر از بردباری او به ستوه آمد و ناامیدی و شکست، پیش سربلندی او سر افکنده شد.

نام و یاد سید الاسرای ایران، سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری، با تار و پود مقاومت گره خورده و شکیبایی او شکوه بی مانند را رقم زده است که در حیات و ممات، نام او را می‌توان مترادف واژه زندگی و امید قرار داد.

امروز در سالروز شهادت آن همرزم نستوه که میدان مبارزه‌اش از جایی پیش‌تر از خط مقدم، در قلب استخبارات دشمن و در جبهه‌ای به پیچیدگی جبهه جنگ روانی بود، به خود یادآور می‌شویم که درس بزرگ آن راد مرد مقیم بهشت، رقم زدن سرنوشت به دست اعتماد به وعده نصرت الهی و استقامت است.

آن شهید عزیز نه‌فقط شناسنامه عزتمندی آزادگان این سرزمین، بلکه نماد تربیت عاشورایی برای دست رد زدن به سینه امان‌نامه‌ها بود. او که خاک سرزمین سلمان را توتیای چشم کرد، اما تن به ذلت تسلیم و تطمیع و تهدید نداد تا به عزیزی و خوشنامی برسد. یادش ماندگار و راه روشنش پررهرو باد؛ ان‌شاالله.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده


منبع : دفاع پرس