تاریخ : 1399,دوشنبه 20 مرداد14:06
کد خبر : 76912 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

سخنی با دکتر عباس‌پور و همکاران



فاش‌نیوز -  سلام و عرض ارادت به محضر جناب دکتر عباس پور، معاونت محترم بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ جناب دکتر، ببینید یک ویروس همه‌ی هستی خالق یکتا را به‌هم ریخته و گزارش‌ها حاکیست که بعضی خانواده‌ها تامرز جنون پیش رفته‌اند. حال قضاوت با حضرتعالی و همکارانتان.

حقیر خود رامثال می‌زنم؛ باعرض پوزش وقتی شلوار ازپای خود برای تعویض درآوردم، چشمم که به سرپای قطع شده‌ام که همچون کلافی سردرگم است افتاد چه حالی به‌ من دست داد! وقتی هر روز دست فلج شده‌ام را مشاهده می‌کنم، وقتی یادم می‌آید از دوستانی که ماه‌ها در یک سنگر و کنار یک سفره، نان‌خشک‌ها را بلع می‌کردیم، بعد از دست دادنش چقدر سخت است، وقتی هرروز شاهد مجروح شدن یکی از هم‌رزمانم بودم، چه حالی شدم و هنوز هم کابوسش هرشب به سراغم می‌آید.

دکترجان! حقیرتمام این‌ها را به‌عرض رساندم برای اینکه می‌دانم جناب‌عالی هم درطول دوران دفاع مقدس همراه و همرزممان بوده‌اید؛ بنابراین می‌شود این‌طور به قضیه نگاه کرد که همه‌ی بچه‌های جبهه در خط مقدم، ازنظر روحی و روانی مشکل داریم و بدترازما این همسر و فرزندان‌مان هستند که هرروز شاهد درد و اعصابی توام بااسترس را می‌بینند و دم برنمی‌آورند. فقط این را بدانید که خانواده‌هایمان بیش از خود جانبازان مشکل اعصاب و روان پیدا کرده‌اند.

جناب دکتر و همه‌ی عزیزانی که در افضل نهادها، بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت می‌کنید! لطفا تمام‌ جوانب، نه تنها جانبازان، بلکه خانواده‌های ستم‌دیده و زخم زبان شنیده را هم خواهشاً مدنظر داشته باشید. به امید روزی که شاهد جشن پایان مشکلات جامعه‌ی هدف، خصوصا مظلوم‌ترین قشر جانبازان واقعی باشیم.

باتشکر وتقدیم احترامات خاص به هر کسی در هر منصب و در هرلباسی که خدمت بی‌منت و صادقانه که البته اجرتش را هم دریافت نموده‌اند؛ دعای ما پابرهنگان و مستضعفان بدرقه‌ی راهتان؛ و هرکس بلعکس، به‌جای خدمت، خیانت را پیشه‌ی خود کرده لعن و نفرین جامعه‌ی هدف بدرقه‌ی راهشان و توشه‌ی آخرتشان.

خود شاهدید در عرض چند ماه با ویروسی که حتی باچشم مسلح هم شاید قابل رؤیت نباشد، خداوند بی نهایت قادر مطلق چه کرده؛ فقیروغنی دکتروکارگر هم ندارد. خداوند بی‌نهایت مهربان، همه‌ی عالم هستی را برای اشرف مخلوقاتش قرار داده که همه امانت است دست ما بهر روزی؛ ولی ماخودمان به‌هم رحم نکرده‌ایم.

بیاییم بعد از این بیشتر به‌هم نزدیک شویم، دست افتاده‌ها را بگیریم، بخشنده باشیم، بخل و حسد و کینه را کنار بگذاریم و دنیای فانی گذارایمان را زیباترش کنیم لطفاً وخواهشا!

جانباز اعصاب و روان و قطع عضو