تاریخ : 1399,دوشنبه 20 مرداد15:53
کد خبر : 76915 - سرویس خبری : فرهنگ و هنر

حل پنج معمای اساسی زندگی در یک کتاب


حل پنج معمای اساسی  زندگی در یک کتاب

این کتاب از پنج فصل و یک مقدمه تشکیل شده که با ترجمه‌ای روان، راهکارهای رسیدن به موفقیت فردی را برای علاقه‌مندان تبیین می‌کند...

فاش نیوز - فایل صوتی کتاب «پنج قطعه‌ی اساسی از معمای زندگی» توسط حمیرا حسینی یگانه، مترجم این کتاب منتشر شد.
 کتاب «پنج قطعه‌ی اساسی از معمای زندگی» از جمله کتاب‌های زیربنایی جیم روئن، متفکر بزرگ امریکایی است که به بنیان‌های اساسی برای ساختن یک زندگی بهتر و آینده روشن‌تر پرداخته است. خواننده با پیروی از دستورالعمل‌های آسان و کاربردی این کتاب می‌تواند از همین امروز، افق روشن‌تری را پیش روی خود ببیند.



  این کتاب از پنج فصل و یک مقدمه تشکیل شده که با ترجمه‌ای روان، راهکارهای رسیدن به موفقیت فردی را برای علاقه‌مندان تبیین می‌کند.
  جیم روئن به‌عنوان فیلسوف تجاری نام برده می‌شود؛ کسی که اصول بنیادین را تدریس می‌کرد و بر این باور بود که هیچ اصل جدیدی وجود ندارد. حقیقت چیز تازه‌ای نیست بلکه کهنه و قدیمی است. او بر این باور بود که مهم نیست که از کدام طرفِ حصار می‌پرید، مهمّ پریدن است. بدانید که بدونِ تصمیم‌گیری، هیچ پیش رفتی وجود نخواهد داشت.
حمیرا حسینی یگانه از روزنامه نگاران پیشکسوت تا کنون ده‌ها مقاله و چندین کتاب، از جمله کتاب هدف بریان تریسی و مهارت‌های ارتباط با مردم «لس گیبلین» را ترجمه کرده است.