تاریخ : 1399,سه شنبه 21 مرداد13:07
کد خبر : 76928 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

جبهه جهانی شباب المقاومه چیست؟



 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

جبهه جهانی شباب المقاومه چیست؟

دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه در معرفی این جبهه گفت: جبهه جهانی شباب المقاومه متشکل از جوانان بیش از ۱۰۰ ملیت جهان است.

ششمین همایش بزرگ جبهه جهانی شباب المقاومة در 23 مرداد ماه 1399 با موضوع «آزادی قدس، هدف نهاییِ فاطمیون» و سخنرانی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم؛ رهبر نهضت اسلامی بحرین در مشهد مقدس، حرم امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود. به همین مناسبت، مرکز رسانه فاطمیون سخنان دبیر کل این جبهه جهانی درباره اهداف جبهه را منتشر کرد.

حجت‌الاسلام پورهواشمی، دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه در معرفی این جبهه گفت: جبهه جهانی شباب المقاومه متشکل از جوانان بیش از 100 ملیت جهان است که شورای مرکزی آن متشکل از 30 ملیت جهان و دارای هیئت امنایی است که سیاست‌های کلان آن را تعیین می‌کند. بعد از اینکه در حوزه مقاومت جبهه اسلامی فتوحات بسیار گسترده‌ای داشته و بعد از اینکه دیدیم شهید حاج قاسم سلیمانی پرچم مقاومت را در قله بلند و افراشته کرده‌اند، فهمیدیم نیاز است در حوزه فرهنگی دینی سیاسی و اندیشه‌ای نیز فعالیت‌های ایجاد شود.

وی افزود: جبهه جهانی شباب المقاومه در 12 اسفند ماه سال 1397 تأسیس شد و به دنبال این است که همان نکته‌ای که مقام معظم رهبری درباره مکتب حاج قاسم فرمودند، با همکاری جوانان کشورهای مختلف از جمله پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، انگلیس، آفریقا، آمریکا، برزیل و ... اجرا کند و فعالیت داشته باشد و بتواند اسلام ناب با نگاه مقاومت را به کشورهای مختلف صادر کند. جبهه جهانی شباب المقاومه دارای سه هدف عمده است: حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی، وحدت حول محور مقاومت و نابودی اسرائیل و آزادی قدس از جمله این اهداف است.


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم