تاریخ : 1399,جمعه 24 مرداد02:51
کد خبر : 76994 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

دیگر پول آمپول ام اس همسرم را ندارم!



صادق افتخاریان - این جانب فرزند شهید دارای مدرک دیپلم انسانی ودیپلم فنی هستم متاهل ودارای همسر و فرزند و۴۰سال دارم، والان ۳ماهه که نتوانستم داروهایی همسر بیمارم را تهیه نمایم از آنجا که همسرم به بیماری ام اس دارد و لاعلاج است ولی تا حالا بنیادشهید استان فارس و شهرستان ممسنی هیچ گونه کمک و یا امتیازی به این حقیر که تنها فرزند شهید هستم نکرده!

برادر عزیزم چند سال پیش فوت کرد وبه مهمانی پدرم رفت و خوش به حال خودش چون نه بچه ای داشت و نه همسری و آن مرحوم هم هیچگونه امتیازی ویا کمکی از بنیادشهید و دیگر نگرفت و از آنجایی که در این شرایط سخت ومشکلات اقتصادی ومعیشتی این حقیر و خانواده ام را به شدت درهم شکسته ومن ماندم تنها با یک خانواده  ۵ نفره که نه، کسی را دارم و نه کمکی و در این ۵ الی ۶سال هزینه های سنگین بیماری همسرم و مشکلات تامین داروی سینووکس ام اس که هر ۳روز یک بار باید آمپول بزند.

ولی الان مدت هاست که نتوانستم داروهایی همسر را بر اثر مشکلات مالی نتوانستم تهیه کنم، و دخترانم دیگر امیدی برای آینده ندارند و آنها هم از نظر روحی و روانی دچار مشکل شده اند. آنها که در شهرستان ممسنی باعث افتخار بودند حالا نا امید شدند و خودم هم مشکل روحی روانی شدیدی را تحمل می کنم و هم مشکل جسمی دارم.

شمارا به خون پاک و مقدس شهدا و فرمانده شهیدان و امام شهدا خمینی کبیر ره قدس سره و آقا و پدر عزیز تر از جانم حضرت آیت‌الله عظما سید علی  خامنه‌ای مدظله العالی  رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و چراغ روشن ایران زمین و امید  اول و آخرفرزندان شهدا و در این دنیا بعد ازخداوند