تاریخ : 1399,جمعه 24 مرداد05:18
کد خبر : 76998 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

موج گرفتگی تاییده شده ام را تایید کنید



براق - من ۳۷ سال با موج گرفتگی و ضربه مغزی و مشکلات اعصاب و روان دست و پنجه نرم کردم و یک سال است بعد از مصوبه دولت پیرامون مجروحین و جانبازان فاقد مدارک بالینی و با فشار و اصرار خانواده ام، به دنبال دریافت مستندات پزشکی و کمیسیون پزشکی بیمارستان نجمیه سپاه در سال ۶۳ و گواهی اعلام مجروحیت از سوی یگان اعزامیم رفتم.

بنا به مشیت الهی تمام کمیسیون های مرتبط تایید کردند و حتی در کمیسیون عالی نیز آقایان پزشکان گفتند این ۳۶ سال کجا بودی و چرا تا حالا با در دست داشتن این اسناد در بنیاد شهید درصد جانبازی نداری؟

 خلاصه خطاب به متولیان امر و ریاست کمیسیون بنیاد شهید عرض می کنم که عزیزان مسئول، حقیر علیرغم داشتن این اوراق و مدارک و اینکه در نتیجه کمیسیون، جانباز اعصاب و روان مشخص شدم و چون اغلب پزشکان آن موقع یا مرحوم شده اند یا بسیار پیر و بازنشسته، انتظار دارم حداقل امروز که ۵۶ سال سن دارم حق مرا و حقوق خانواده ام را منظور کنید، چون من مستاجرم و همواره درد دارم و نیمی از بدنم سال هاست بی حس می‌باشد و ‌دلهره و استرس و عصبیّت در خانواده ام موج می زند و هیچ وقت آسایش نداشته ایم!

به هرحال جان بی مقدار من تمام شده ولی فرزندان و همسرم بشدت نیاز به مساعدت مسئولین دارند. پس لطفا" حق واقعی و درصد قانونی را به من اختصاص دهید که رنج ۳۷ ساله خانواده ام را تا حدودی التیام دهد و به زندگی دلگرم شوند.

ضمنا" من ۳۰ ماه سابقه حضور در جبهه دارم و در چندین عملیات شرکت داشته ام و دو بار هم مجروح شده ام.