تاریخ : 1399,شنبه 25 مرداد19:12
کد خبر : 77047 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

فقط یک سمعک میخوام



مهرعلی قاسمی - خدمت جناب آقای مهندس اوحدی،

خداوند متعال صد سال دیگر عمربا عزت به شما بدهد.

مهندس اوحدی براستی اگر شما دراین سالیان دراز جای آقای شهیدی در بنیاد بودید الان خانواده محترم شهدا و ایثارگران هیچ دردی نداشتند. واقعا ریاست آقای شهیدی بنیاد شهید را به گِل نِشاند. من حقیر با سه مورد مجروحیت جنگ تحمیلی و تائید جانبازی من در کمیسیون ماده 121 نیروهای مسلح، الان نزدیک به یک سال است پرونده ام در بنیاد جانبازان شهرستان کرمانشاه خوابیده، بدون هیچ اقدامی!

باتوجه به اینکه فاقد هرگونه شغل و بیمه می باشم و 30 سال است تحت نظر دو متخصص اعصاب و روان هستم و 60 درصد شنوائی ام را در همان لحظه اولیه بمباران هواپیماهای دشمن ازدست داده ام، به خدا که دیگر توان خرید و تهیه یک سمعک ندارم.

عاجزانه از کسانی که خیرهستند و توان مالی دارند تقاضا دارم درحد تهیه یک عدد سمعک که مشکل شنوائی مرا حل کند به من کمک کنند، چون به خاطر مشکل شنوایی که دارم درمیان مردم و اقوام خیلی منزوی هستم و از صد حرفی که زده می شود بیشترش را نمی شنوم. الان سه سال است پرونده جانبازی بنده تقریبا در شورای عالی پزشکی نیروهای مسلح تهران ماده 120/121 تائید شده ولی متاسفانه بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه هیچ توجه و یا اقدامی انجام نمی دهد.

مستاجر هستم  و بیکار و البته بدون بیمه. تنها درآمد من یارانه می باشد. ای کاش مرا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره قرار می دادند. نیازمند دست خیری هستم جهت تهبه یک سمعک شنوائی، اجرتان با سرور شهیدان.