تاریخ : 1399,دوشنبه 27 مرداد16:49
کد خبر : 77095 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

این وصله هابه دکتر عباسپور نمی چسبد



جانباز نخاعی - این مسایلی که به دکتر عباسپور نسبت داده شده انصافا" وارد نیست چرا که دکتر عباسپور نه اهل ظلم فاحش به دیگران است، نه کسی است که جانبازی را از دفترش بخواهد بیرون کند و اتفاقا" تنها مسئولی در بنیاد شهید می باشد که هم در اتاقش به روی جانبازان و ایثارگران باز است و هم آدم دنده پهن و صبور و پاسخگو و پیگیری است و خصوصا" در قبال جانبازان با نهایت صبوری و بردباری و ارادت برخورد می‌کند.
من که خود جانباز نخاعی هستم و بسیاری از جانبازان نخاعی و 70 درصد را می‌دانم که هر مشکلی در حوزه‌ی درمان پیدا می‌کنند، به ایشان مراجعه می کنند یا با دفترش تماس می گیرند و مستقیم با ایشان صحبت می کنند و فورا" هم جوابگو هستند.
حتی شاید برخی از همکارانشان هم ایراد بگیرند که مسئولی در این سطح چرا باید به هر تماسی پاسخ بدهد و همه‌ی جانبازانی که شماره‌اش را دارند و حتی اگر شده نصف شب و بی موقع تماس گرفته شده و او هم بلافاصله پیگیر باشد و در حد توان و امکان مشکل را حل کند!
شاید بشود ایرادهایی از این دست و حتی انتقادهای مدیریتی از دکتر عباسپور داشت ولی برخورد بد با جانباز محال است؛ چراکه او اعتقادی برای ایثارگران خدمت می کند. که ان شاالله خداوند خودش به ایشان اجر بدهد.

می توان ادعا کرد این نوع برخوردهای ارزشی و انقلابی و اعتقادی دکتر عباسپور است که در این وضعیت تحریم و کمبودها، توانسته این نواقص را تا حدود زیادی  طوری جبران کند که این مسایل خیلی به چشم نیاید.
لطفا منصفانه نظر دهید.