تاریخ : 1399,یکشنبه 02 شهريور16:05
کد خبر : 77115 - سرویس خبری : اخبار

ضرب و شتم رزمنده‌ی مدافع حرم توسط قاضی مجتمع قضایی خانواده(۱)


 ضرب و شتم رزمنده‌ی مدافع حرم توسط قاضی مجتمع قضایی خانواده(۱)

در صورت‌جلسه یکی ازقضات این مجتمع آمده است: کسی که در سوریه می‌جنگد قانونی نمی‌جنگد و برای ایران نجنگیده است و عملاً رزمنده محسوب نمی‌شود که مشمول قانون حمایت از رزمندگان شود...!

عباس کرمی

فاش نیوز - قاضی‌ای که به‌جای محاکمه‌ی مفسدان و قانون‌شکنان، ناهیان از منکر و گزارشگران مفاسد را مورد پیگرد قرار می‌دهد، یک رزمنده‌ی مدافع حرم را مورد ضرب و شتم قرارداد.

قاضی یکی از مجتمع‌های قضایی تهران با استفاده از مسند خویش بسیاری را به خاطر گزارش‌های خلاف واقع‌اش اسیر دادگاه‌ها کرده، پاسدار رزمنده‌ی مدافع حرم را مورد ضرب و شتم قرار داده و با ضربه به سرش او را مضروب کرده، به مقدسات و شهدا توهین می‌کند و....
گفتنی است این بار چندمی است که تخلفات و جرایم قضات این مجتمع به مسوولین قضایی گزارش می‌شود.

مردم حاضر در مقابل دادگاه نیز که شاهد این اتفاقات بودند، با ترس از تبعات بعدی شهادت، جرأت نکردند پیگیر موضوع شوند.
علیرغم مساعدت رییس کنونی سازمان حفاظت و اطلاعات قوه‌ی قضاییه در آزاد سازی این پاسدار مدافع حرم که به‌ناحق بازداشت شده بود، مجدداً این رزمنده توسط یکی از قضات دادگاه خانواده شهید محلاتی مورد فحاشی و ضرب و شتم قرار گرفت و پیشانی‌اش شکست.
در صورت‌جلسه یکی از قضات این مجتمع آمده است: کسی که در سوریه می‌جنگد قانونی نمی‌جنگد و برای ایران نجنگیده است و عملاً رزمنده محسوب نمی‌شود که مشمول قانون حمایت از رزمندگان شود!

گفتنی است این بار چندم است که گزارش مردمی از تخلفات و جرایم قضات این مجتمع به مسوولین قضایی گزارش می‌شود. اما علی رغم قدرت و قوت نهادهای ناظر گاهی چندین قاضی با تبانی، بلایی بر سر گزارش دهنده در می‌آورند که تصور کند قدرت قاضی فراتر از نهادهای ناظر است. حال اینکه فحاشی همین قاضی که یک پاسدار را نکبت خطاب می‌کند در جایی اتفاق می‌افتد که نه دوربینی وجود دارد و نه ناظری.