تاریخ : 1399,چهارشنبه 29 مرداد15:08
کد خبر : 77142 - سرویس خبری : سیاسی

روایت فعال اصلاح‌طلب از کارِ کارستان دولت روحانی!



یک فعال اصلاح‌طلب می‌گوید: دولت هیچ برنامه‌ای نداشته و با انداختن جریان اصلاح‌طلبی از چشم مردم، کاری کارستان کرده است.
سید فاضل موسوی به روزنامه آرمان گفت: من بارها به بزرگان این اندیشه گفته‌ام که درست نیست، فقط در ایام انتخابات افرادی ارزشمند تمام زندگی خود را بگذارند و انتخابات به انجام برسد و دیگرانی به مسند برسند و این طیف هزینه به قدرت رسیدن آنها را بپردازند.
وی ادامه می‌دهد: به باور من دولت کار را رها کرده است. از نظر من دولت و کابینه یعنی دو نفر تصمیم‌گیرنده آنها هستند. این دو نفر در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی هیچ‌ جذابیتی برای مردم ندارند. متأسفانه آقای روحانی هیچ ‌برنامه‌ای نداشت. در تمام حذف‌های بعد از انقلاب یا اسم یا امضای آقای روحانی و یا نقش برجسته او پای کار است ما از دولت روحانی چه توقعی می‌توانیم داشته باشیم. دولت نمی‌تواند کارهای روزمره خود را انجام بدهد، دولت با این وضعیت نمی‌تواند کاری از پیش ببرد ولی کاری کرد کارستان و جریان اصلاح‌طلبی را از چشم مردم انداخت. می‌توان گفت تنها شاهکار آنها این بود.
او تصریح کرد: حتی در مورد برجام نیز نمی‌توان گفت این پکیج کار دولت بوده این حرکت از دولت‌های قبلی شروع شده بود و فقط ظرفیت آقای ظریف در این جمع نبود و ظریف نیز پرورش‌یافته دولت روحانی نیست بلکه یکی از نیروهای این کشور است که از مدت‌ها پیش با اصلاح‌طلبی در ارتباط جدی بود حتی در مورد ایشان نیز کار را بارها به جایی رساندند که وزیر امور خارجه استعفا داد. در کل باید گفت از این دولت هیچ ‌توقعی نمی‌رود. این تصمیم‌ها با حوزه‌های مربوطه خیلی سازگار نیست. حتی یک کارشناس خبره حاضر نیست موضع‌گیری‌های این طیف را در قالب کار کارشناسی بپذیرد. امروز اکثر تصمیم‌گیری‌ها در دولت به دو نفر برمی‌گردد.